Toon posts:

avi te groot voor dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met pinnacle mooi m'n dv bandje overgezet.
Das nu 12 gb.
Nu wil ik deze fijn op een dvd branden, want er staat immers netjes op de dvd 120 minuten :) maar dat zal wel weer gewoon voor audio zijn.
Maar 12 gb comprimeren naar 4.7 gb zal er ook wel niet uit zien.
Ik brand met nero 6.
Is hier een oplossing voor?
Ik wil 'm uiteraard wel gewoon kunnen afspelen in m'n huidige dvd speler, dus aan divx en/of xvid heb ik nix aan.

Verwijderd

120 minuten is wel gewoon video hoor.

En reken maar dat 4.7 GB er nog prima uitziet! Lees anders even wat tutorials op www.doom9.org en dergelijke sites.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 06:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je Nero 6 hebt, dan heb je waarschijnlijk ook NeroVision op je PC staan. Hiermee kun je ieder type video omzetten naar DVD formaat, om het vervolgens weer met Nero te branden. Heb je NeroVision er nog niet op staan, dan kun je hem op de site van Ahead downloaden.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
tnx, ik kon dat nero vision een uur geleden al nie vinden, maar ben 't nu ant downloaden. gaat weer ff een half uur duren met isdn :(

Verwijderd

Topicstarter
Nou de download was eindelijk binnen!
maarjah toen wou ik 'm branden en toen zei die:

Unable to prepare data for recording: prepare session failed transcoding of video fails

kweet er ff geen raad mee

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 00:58
Blijkbaar ondersteunt Nero Vision het formaat niet van de video die je nu hebt. In wat voor formaat heb je het nu? AVI?

Je kunt ook video editing programma's als Pinnacle Studio of Ulead VideoStudio proberen. Dan kun je video ook nog eens bewerken, wat meestal wel nodig is als je video direct uit een camera haalt...
Pagina: 1