Tis een beetje vreemd, maar iedere keer als ik een nieuw word document open, dan krijg ik de hele tijd "hmrm". Dit komt waarschijnlijk omdat ik in het begin iets fout heb gedaan en heb opgeslagen (waar dan ook). Weet iemand hoe ik hier van af kom? tis toch niet een soort sjabloon ofzo toch?
zoek eens naar normal.dot, en open die eens (geen nieuw document maken), kijk eens wat daar in staat?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Je zal waarschijnlijk iets in je normal.dot hebben opgeslagen.
Verwijder dit bestand om hem opnieuw aan te laten maken.
Of open normal.dot, verwijder de tekst en sla normal.dot weer op.
Verwijder dit bestand om hem opnieuw aan te laten maken.
Of open normal.dot, verwijder de tekst en sla normal.dot weer op.
Inderdaad, en die wordt gemaakt door normal.dot.Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 20:59:
Nja volgens mij is 'leeg document' ook een sjabloon en die heb je dus verneukt
Als je die wist als Word niet draait, en dan Word start, wordt die vervangen door de standaard, en is die lege bladzijde ook weg.
There could be only one, too bad it wasn't me
OKej thanks, maar waar kan ik normal.dot vinden? Je zegt als Word niet draaid, dus dan moet ie in de office map ergens zitten toch?
Mjah heb ik al gedaan.. maar nix gevonden. Hij vind wel een normal.dot in mijn back-up map van mijn klanten, maar niet die van mij dus!
C:\Documents and Settings\[Ant]Blackbird\Application Data\Microsoft\Templates\
Staat ie daar niet?
Staat ie daar niet?
hij stond in --> C:\Documents and Settings\Robert\Application Data\Microsoft\Sjablonen maar bedankt allemaal! het probleem is nu verholpen!
(Ik verbaas me alleen dat ik hem niet kon vinden met zoeken
)
(Ik verbaas me alleen dat ik hem niet kon vinden met zoeken
XP vind sowieso geen *.dot bestanden met de searchVerwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 21:22:
(Ik verbaas me alleen dat ik hem niet kon vinden met zoeken)
vrij irritant
ik dacht laatst ook al dingen kwijt te zijn, die de search dus alleen niet kon vinden
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Waarom vind hij die niet dan? Ben ik wel benieuwd naar! Zijn er ook nog andere bestanden die de search niet kan vinden?
Dat zei ik dusVerwijderd schreef op 14 October 2003 @ 21:22:
hij stond in --> C:\Documents and Settings\Robert\Application Data\Microsoft\Sjablonen maar bedankt allemaal! het probleem is nu verholpen!
En "reeds al" is een dubbelopisme
[ Voor 5% gewijzigd door Reinier op 14-10-2003 21:49 ]
Pagina: 1