Toon posts:

[PowerDVD / WinDVD] Menu weg...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met zowel PowerDVD (asus / cyberlink) als WinDVD. Ze hebben zo'n handig overlayered menu met een grappige skin erop e.d. Via dit menu kan je opties instellen die je niet via de normale interfase in kan stellen.

In full screen modus kan je het menu tevoorschijn toveren door er op te dubbelklikken.

Het probleem is alleen dat bij zowel PowerDVD als WinDVD (overgestapt op winDVD omdat powerDVD als eerste dit probleem gaf) na verloop van tijd het menu gewoon niet meer wil opkomen. Dit doet hij dan ook meteen nooit meer.

Ik krijg hem dus niet meer terug en dat is balen. Ik gebruik windows XP en de laatste versie van zowel powerDVD als winDVD. Ik ken meer mensen die het probleem hebben alleen niemand heeft nog een oplossing gevonden.

Iemand enig idee waar het aan ligt?

Verwijderd

Vreemd? Je moet wel dubbelklikken waar je het menu op je scherm hebt achtergelaten.

Verwijderd

Topicstarter
??? Hoe kan je nou weten waar je menu als laatst is verdwenen als hij niet meer zichtbaar is? Dat zou wel een prut- feature zijn. Dan zou ik dus altijd "per ongeluk" goed hebben gedubbelklikt. Een altijd zichtbaar icoontje "show menu" zou dan wel erg makkelijk zijn geweest.

Verwijderd

Ik vertel alleen maar hoe het bij mij werkt. Ik zeg niet dat het ideaal is.

Ik zou zeggen stuur een mail aan PowerDVD, maar is je probleem nu opgelost?

Verwijderd

Wanneer je de film afspeelt op je pc, en je krijgt je menu niet te zien.
Moet je ALT+TAB doen, hiermee kan je door alle programma lopen die actief zijn, en ook naar het menu.

Het moet lukken want ik heb het net uitgeprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, mijn menu is hidden, dus niet zichtbaar. Als ik ALT-TAB krijg ik alleen PowerDVD te zien. Blafhert, ik heb overal op mijn scherm geklikt en gedubbelklikt. Dacht toen dat ik misschien het menu in een hogere resolutie als laatste was kwijtgeraakt dus heb hetzelfde nog eens geprobeerd op de allerhoogste resulutie van mijn scherm. Ik heb alleen helaas nog altijd geen resultaat. Het menu lijkt echt gewoon dood.

Toch bedankt voor de tips.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 07:53 ]

Pagina: 1