Als ik een tabel maak en daarbij de volgende code gebruik:
Wat is hier aan de hand? Mis ik een stukje code of staan er wat permissies scheef ingesteld
Ik heb width al in caps gehad, spaties tussen de codes gebruikt, aanhalingstekens om de nummers geplaatst en een structuur aangebracht (zoals in bovenstaande link) maar niets mocht baten.
code:
Dan kan ik bij width geen getal boven de 350 invullen want dan past de breedte zich aan aan de tekst. Terwijl als ik de code kopieer van bijvoorbeeld Het grote AMD Duron Applebred/Thorton topic dan kan ik wel getallen boven de 350 gebruiken.1
2
3
4
5
6
7
8
| [table border=1 width=350] [tr] [td bgcolor=#7A93C9 width=350]test[/td] [/tr] [tr] [td width=350]test[/td] [/tr] [/table] |
Wat is hier aan de hand? Mis ik een stukje code of staan er wat permissies scheef ingesteld
Ik heb width al in caps gehad, spaties tussen de codes gebruikt, aanhalingstekens om de nummers geplaatst en een structuur aangebracht (zoals in bovenstaande link) maar niets mocht baten.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry