mijn pc loopt steeds na enkele minuten (varieert van 5 tot 10 min.) vast! Vastlopen gebeurt bij het spel Medal of Honor (Spearhead). Na een paar minuten spelen slaat het scherm eerst vast en daarna zwart. Heb mijn pc net nieuw (high-end pc uit september van tweakers.net). Veranderingen in mijn configuratie = Zalman cooler 7000a en geen geluidskaart.
Alle patches voor videokaart geupdated, drivers ook. Enige wat ik nu kan bedenken is nog iets qua bios ???
Ben zelf een complete nerd dus als iemand tips/trucs weet ?
Ga morgen iig Salland automatisering eens bellen om te horen hoe of wat (pc bij hun gekocht op 25-09-03).
Als leek ben ik behoorlijk pissed off, koop je een high-end game pc speelt hij godsamme je lievelingsgame niet
Heb nu dus i.i.g. ernstige ontwenningsverschijnselen omdat ik al drie weken loop te pielen!
Alle patches voor videokaart geupdated, drivers ook. Enige wat ik nu kan bedenken is nog iets qua bios ???
Ben zelf een complete nerd dus als iemand tips/trucs weet ?
Ga morgen iig Salland automatisering eens bellen om te horen hoe of wat (pc bij hun gekocht op 25-09-03).
Als leek ben ik behoorlijk pissed off, koop je een high-end game pc speelt hij godsamme je lievelingsgame niet