[IE] kleurschema aanpassen *

Pagina: 1
Acties:

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 10:26

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
Ik ben sinds het eind van de middag een packard bell machine aan het installeren, gaat voortreffelijk op 1 klein dingetje na.

Als je IE opent heeft het een paarse kleur, de packard bell kleuren. Als iets leleijk is is dat het wel. Nou ben ik al een tijdje bezig om het weg te krijgen, maar nee natuurlijk.

Ik heb al gezocht op m'n eigen PC, op de Got hier en bij Packard Bell op de site zelf. Tot nu toe ben ik niets opgeschoten.

Het is geen Windows XP-thema. Heb ik al geprobeerd om uit te schakelen en daarna als het al niet hielp opnieuw op te starten. Niets.
Andere plugins in IE-map waren er ook niet.

Ik denk dat de enige manier is om net als voor THemeXP te gaan zitten rotzooien in bepaalde dingen.

Iemand toevallig nog een idee of suggestie?

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Heb je die machine net in je bezit met OS voorgeinstalleerd?
Eerste wat ik doe ik zo'n geval is formatteren en zelf een OS installeren.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31
Update van IE downloaden en installeren?

• blackd
  • Niet online
Met IEAK kun je een custom background instellen voor IE, dus ook verwijderen neem ik aan.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Oppassen met het veranderen van de systeemsoftware, als ik het goed had gelezen verviel dan het recht op de helpdesk.

Als je denkt, die heb ik niet nodig, doe dan gelijk een clean install met een normale winxp, want met Packard krijg altijd veel software standaard meegeinstalleerd die het systeem langzamer maken.

• blackd
  • Niet online
Als je niet met die IEAK aan de gang wilt, misschien kun je hier naar kijken:
http://www.windows2000faq...Index.cfm?ArticleID=13947

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Packard HBell pc's hebben de neiging om vreemd te doen als je een OS erop zet die niet van een PB master cd afkomt... Het OS zal dan wel met de bios van die pc gekoppeld zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 14-10-2003 22:30 ]

dikzak

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Omdat er een soort van herkenning op de harde schijf komt kun je niet goed andere os installeren.

Tatoe heette het d8 ik.

Daarom kun je met de masters cd's ook installeren, en op andere pc's niet.

Je kunt de tatoo wel weg halen door gewoon de hele partitie weg te halen en een nieuwe aan te maken. Dan heb je gewoon een 'normale' pc voor je en kun je alles erop installeren wat je wilt.
die pc
Pas op de Master cd's kun je niet meer gebruiken. Maar op zich na verloop van tijd is die software van de cd's toch zo veroudert dat je er haast niets meer aan hebt.

Je kunt het wel weer terugkrijgen op tatoe. Weeet het zelf niet maar iemand anders wist het toen een keer wel, dus misschien met flink zoeken kun je het weer terugvinden, als je misschien toch weer terug wilt naar de Master cd's van packard bell zelf, wil je eens helemaal grondig opnieuw installeren met een normale windows etc.

Tweakers Discord

Verwijderd

Ik had een Packard Bell en kwam er achter dat er een MSI bordje in zat. BIOS gevonden op de MSI site en geflashed. Vervolgens kon ik alles zonder problemen installeren en aanpassen. Ik heb die kleurtjes nooit meer gezien! :-)))))

Edit: dan heb ik het natuurlijk wel over een re install van XP. Die kleurtjes wegpielen duurde me te lang! :-)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 22:17 ]

Verwijderd

offtopic: op een PB kun je best een ander OS installen, het klopt wel dat je OS aan je bios is gekoppeld maar dit maakt niets uit.

Ik heb hier thuis ook een PB van me ouders, het enigste probleem is dat als je de originele PB recovery software wil installeren, dat niet meer lukt omdat de zgn. tattoo op de harddisk is gewist, en het bios dus protesteer als je de PB recovery cd eirn stopt

Er komt dan te staan: This computer is not a Packard Bell of This pc has no valid information

ontopic: toevallig ik heb zo;n proggie gebruikt omdat ik ook gek werd van dat paarse. Ik ben de naam/setup kwijt. :'( Zodra ik weer op de naam kom post ik het wel :)

suc6, thotha

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 22:24 ]

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-05 22:42
Chello200 schreef op 14 oktober 2003 @ 22:11:
Packard Hell pc's hebben de neiging om vreemd te doen als je een OS erop zet die niet van een PB master cd afkomt... Het OS zal dan wel met de bios van die pc gekoppeld zijn.
Ow? Heb er nooit problemen mee gehad.
Packard Bells zijn niet zo slecht als ze zeggen hoor, ze gaan er lang mee.
Ik had me oude packard bell voor 5 jaar lang met dag in en uit gebruik en nooit probs mee gehad. Heb nu een andere pc, werd eens tijd hehe :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Omdat het een ander kleurtje heeft is het rotzooi :?
Titel dus maar iets aangepast. Laten we het verder ook gezellig houden en geen al te kinderachtige verbasteringen napraten :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 10:26

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
Bedoel ook niks verkeerd over PB maar dat kleuernschema werkte gewoon erg op mn zenuwen. Probleem opgelost door simpele keuze, formatje gedaan. Werkt tot op heden perfect met normale kleuren.

Iedereen bedankt

Bennie gek, ben een koe!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
gewoon zo'n simpel util downloaden, die IE voor je aanpast, die zijn er zat of gewoon zelf in regedit veranderen ook met behulp van google...

• blackd
  • Niet online
ederooij schreef op 15 October 2003 @ 00:36:
Probleem opgelost door simpele keuze, formatje gedaan. Werkt tot op heden perfect met normale kleuren.
Beetje rigoreus voor een toolbar background he. :X

Verwijderd

Voor een beetje tweakert is niets te rigoreus! :-p
Pagina: 1