Een heel raar verhaal:
Ik heb een P4@1,6GHz met 384Mb geheugen en een WD SE 100Gb schijf er in.
Prima allemaal geen probleem. Koop ik twee dagen geleden een WD SE 120Gb, dus de zelfde type HD (die met 8Mb cashe), plug 'em er keurig in, start het apparaat weer, BIOS ziet 'em gelijk, en dan kom ik in Win XP, en deze ziet niets. Ook niet bij "Device Manager". Erg raar denk ik, zal wel omdat de nieuwe schijf niet gepartitioneert is, dus ik instaleer een tweede Win XP op de nieuwe schijf. Alles gaat zoals het hoort, en mijn tweede instalatie 'ziet' uiteraard bijde schijven. Ik boot weer op mijn ouwe en nog steeds hetzelfde verhaal.
Met andere woorden:
-Op schijf 1 (ouwe) draait Win XP en ziet schijf 2 (nieuwe) niet.
-OP schijf 2 (nieuwe) draait ook Win XP en die ziet natuurlijk bijde schijven.
Iemand die hier wat over kan zeggen?
Ik heb een P4@1,6GHz met 384Mb geheugen en een WD SE 100Gb schijf er in.
Prima allemaal geen probleem. Koop ik twee dagen geleden een WD SE 120Gb, dus de zelfde type HD (die met 8Mb cashe), plug 'em er keurig in, start het apparaat weer, BIOS ziet 'em gelijk, en dan kom ik in Win XP, en deze ziet niets. Ook niet bij "Device Manager". Erg raar denk ik, zal wel omdat de nieuwe schijf niet gepartitioneert is, dus ik instaleer een tweede Win XP op de nieuwe schijf. Alles gaat zoals het hoort, en mijn tweede instalatie 'ziet' uiteraard bijde schijven. Ik boot weer op mijn ouwe en nog steeds hetzelfde verhaal.
Met andere woorden:
-Op schijf 1 (ouwe) draait Win XP en ziet schijf 2 (nieuwe) niet.
-OP schijf 2 (nieuwe) draait ook Win XP en die ziet natuurlijk bijde schijven.
Iemand die hier wat over kan zeggen?