Toon posts:

[XP] I.E. rechtermuisknop menu

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb problemen met reclame in I.E. (Internet Explorer)
Als ik zomaar ergens op de pagina mijn rechtermuisknop indruk, dan krijg je altijd dat menu'tje met kopieren en plakken e.d.

Nu heb ik in dat menu reclame staan en krijg het niet weg, niet met Ad-aware of wat dan ook.

Heeft iemand een idee hoe ik dit (ontzettend irritante) fenomeen weg kan krijgen. Ik ga me er langzaam aan echt aan irriteren :)

Alvast tnx.
Flx

Verwijderd

Topicstarter
En volgensmij staat ie nog in het verkeerde forum ook nog (SORRY!) Ken iemand em ff verplaatsen als ik gelijk heb? :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit is een vraag die idd thuis hoort in Software Algemeen omdat het over een browser gaat, maar aangezien ik daar een hele lap tekst heb getypt over hoe spyware te verwijderen (Spyware: IE heeft een extra zoekbalk of bijv. een random popups? + natuurlijk de topics in de search), lijkt verplaatsen me niet nodig, het zegt waarschijnlijk alles dat je moet weten.

Als je er niet uit komt met de tips daar kan je natuurlijk een nieuw topic openen daar, dan help ik met veel plezier die troep je IE uit halen als ik nog wat extra's kan bedenken, maar geef dan natuurlijk wel even aan wat niet werkt, scheelt dubbele tips geven :)

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.