Toon posts:

PCI kaart "Medium ontkoppeld"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een wireless pci kaartje gehaald, alleen nu blijft de status "Medium ontkoppeld" bij ipconfig.exe. Het draadloze netwerk wordt dan wel gevonden maar wanneer ik op "verbinding maken" druk maakt die geen verbinding en krijg ik 5 seconden later de melding dat er "nieuwe draadloze netwerken zijn gevonden", en moet ik weer op "verbinding maken" drukken waardoor het verhaal weer overnieuw begint.

De status van het medium blijft ontkoppeld ook wanneer ik een vast ip opgeef.
zoals wel zal blijken ben ik nou niet bepaald een held in netwerken, maar ik kan niet bedenken wat er mis zou zijn.

De drivers zijn goed geinstaleerd en ipconfig/all geeft ook geen verdere informatie...

Iemand een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 19:36 ]

Verwijderd

Dat had ik ook. Wat voor kaartje heb je? Ik heb er een tooltje bij zitten die de verbinding insteld. Dat tooltje schijnt niet nodig te zijn, maar heb het kaartje er mee geconfigureerd en verder nooit weer gebruikt (ook verwijderd uit de opstartlijst bij msconfig) en k kan nog steeds internetten en over het netwerk struinen. Misschien dat jij ook zo'n tooltje moet gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
een Q-tec 774wp kaartje.
En ik heb er ook een tooltje bij maar daar is niks mee uit te halen, alleen maar wat "Statistics" overzichtjes weergeven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 19:39 ]