hallo ik heb hier een p4 1gHz met als besturingssysteem windows xp pro staan, maar zat dus al een tijdje met het probleem tijdens opstarten: ongeldige boot.ini, windows start op vaf C:\ , heb hier op tweakers dus op de searsch gezocht, en zag daar dus een advies staan: "kladblok opstarten, de boot.ini van cjdijk hierboven inplakken en vervolgens opslaan als C:\boot.ini
Hierna zou het probleem wel opgelost moeten zijn."
EDIT: Aangezien je dan wel een boot.ini hebt zou nu dat tabblad dus wel moeten verschijnen. Kun je zo nodig nog even de opstartpaden controleren."
nu heb ik dat dus ook gedaan, met als gevolg dat hij tijdens het opstarten een hal.dll bestand mist en ik nog niet eens in de veilige modus kan opstarten, dan begint ie steeds weer van voor af aan, wie kan mij helpen,
groeten koen
Hierna zou het probleem wel opgelost moeten zijn."
EDIT: Aangezien je dan wel een boot.ini hebt zou nu dat tabblad dus wel moeten verschijnen. Kun je zo nodig nog even de opstartpaden controleren."
nu heb ik dat dus ook gedaan, met als gevolg dat hij tijdens het opstarten een hal.dll bestand mist en ik nog niet eens in de veilige modus kan opstarten, dan begint ie steeds weer van voor af aan, wie kan mij helpen,
groeten koen