Ik heb vanmiddag onderdelen voor het bouwen van een pc gehaald, het betreft de volgende onderdelen:
Aopen HQ48A Pro, 300 Watt voeding
Asus A7N8X deluxe
Amd Athlon XP 2500+, barton
Corsair valueram, pc2700 dimm, 2x256 MB
Maxtor 80 GB 7200 RPM, 8 MB cache
LG fikker
LG DVD-speler
Sapphire Atlantis radeon 9600, 256 MB
Philips speakertjes
Logitech cordless desktop MX
CPU-koeler: Zalman CNPS 7000A-Cu
Casefans: 1 papst 80mm
Na dit systeem gebouwd te hebben, en alles aangesloten te hebben zette ik de pc aan. Alles leek te werken, alleen het beeld bleef op standbye staan, het oranje lampje werd dus niet geel, en het beeld bleef zwart
Vervolgens zet ik de computer uit, controleer alle kabeltjes en druk weer op de aan-knop. Nu gaat de computer gewoon helemaal niet meer aan
Ik weer alles eruit en opnieuw erin, zet hem aan en hij doet het... maar weer geen beeld. Weer uit, dan weer op de aan-knop, en er gebeurt weer niets...
Tot zover mijn verhaal... iemand een idee?
P.S. op momenten dat de pc niet aangaat als ik op het knopje druk, branden er helemaal geen standbye lichtjes in de kast, alsof er geen stroom is...
Aopen HQ48A Pro, 300 Watt voeding
Asus A7N8X deluxe
Amd Athlon XP 2500+, barton
Corsair valueram, pc2700 dimm, 2x256 MB
Maxtor 80 GB 7200 RPM, 8 MB cache
LG fikker
LG DVD-speler
Sapphire Atlantis radeon 9600, 256 MB
Philips speakertjes
Logitech cordless desktop MX
CPU-koeler: Zalman CNPS 7000A-Cu
Casefans: 1 papst 80mm
Na dit systeem gebouwd te hebben, en alles aangesloten te hebben zette ik de pc aan. Alles leek te werken, alleen het beeld bleef op standbye staan, het oranje lampje werd dus niet geel, en het beeld bleef zwart
Vervolgens zet ik de computer uit, controleer alle kabeltjes en druk weer op de aan-knop. Nu gaat de computer gewoon helemaal niet meer aan
Ik weer alles eruit en opnieuw erin, zet hem aan en hij doet het... maar weer geen beeld. Weer uit, dan weer op de aan-knop, en er gebeurt weer niets...
Tot zover mijn verhaal... iemand een idee?
P.S. op momenten dat de pc niet aangaat als ik op het knopje druk, branden er helemaal geen standbye lichtjes in de kast, alsof er geen stroom is...
edit:
owja, de monitor is een LG F900B, das een 19 inch...
owja, de monitor is een LG F900B, das een 19 inch...
[ Voor 11% gewijzigd door Getah op 14-10-2003 18:56 ]