Hej tweakers,
Volgende week ga ik een weekje naar de ardennen. Maar aangezien het daar net zulk weer als in nederland is wou ik mn divx bakje meenemen zodat ik toch een filmpje kon kijken als het weer wat minder is.
Allemaal leuk en aardig maar nadat ik op alle fans een 5v mod had toegepast en een 40 gig hd erin had gehangen kreeg ik geen beeld meer.
Naja ok, kan gebeuren , alles nagelopen , nog geen beeld. Haal ik het hele geval uit elkaar zie ik op de onderkant van het mobo dit :

Zoals jullie kunnen zien is er een printplaat kapot
Nu de vraag: Is het te repareren?
Volgens mij is het een aarde lijn, maar ook dit weet ik niet zeker..
Alvast bedankt
Volgende week ga ik een weekje naar de ardennen. Maar aangezien het daar net zulk weer als in nederland is wou ik mn divx bakje meenemen zodat ik toch een filmpje kon kijken als het weer wat minder is.
Allemaal leuk en aardig maar nadat ik op alle fans een 5v mod had toegepast en een 40 gig hd erin had gehangen kreeg ik geen beeld meer.
Naja ok, kan gebeuren , alles nagelopen , nog geen beeld. Haal ik het hele geval uit elkaar zie ik op de onderkant van het mobo dit :

Zoals jullie kunnen zien is er een printplaat kapot
Nu de vraag: Is het te repareren?
Volgens mij is het een aarde lijn, maar ook dit weet ik niet zeker..
Alvast bedankt
.:modbreak:.
Preview Plaatjes resized, niet iedereen heeft breedband!
648KB per plaatje is onzinnig groot om in 1 keer in een topic te zetten, en 2048x1536 is complete waanzin. Zie: CME Faq & Forum Faq
Preview Plaatjes resized, niet iedereen heeft breedband!
648KB per plaatje is onzinnig groot om in 1 keer in een topic te zetten, en 2048x1536 is complete waanzin. Zie: CME Faq & Forum Faq
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 19:29 . Reden: Andere host voor plaatjes + previewsresized + modbreaked ]