Toon posts:

Wie heeft er nog meer Superweb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dus wel, en het ZUIGT.
Gigantisch langzaam. Ik heb ISDN en kan bv met wanadoo al gauw 6/7 kb/sec downloaden maar met superweb is 2 kb/s al heeeeeeel snel :(:(
En daar moet je nog voor betalen ook!
Mede-superwebgebruikers, kunnen we niet iets tegen dat (*#&(*^%*&#superweb doen zodat het wat sneller gaat? voor de rechter slepen ofzo >:)

Verwijderd

als het kon deed ik het maar je kunt nog zoveel klagen als je wilt het helpt geen reet.
ik heb nog wel wat anders gehoord. per 1 januari komt er een nieuwe flat-fee dienst onder de naam www.123.online.net uit betrouwbaare bron heb ik begrepen dat ze per 1 februari met dubbele bandbreedte van start gaan. er zouden drie abbonementsformen zijn. een voor de gewoone gebruiker, een voor de gemiddelde, en voor de heavy users zou er een heel aantrekkelijk aanbod zijn voor een always on verbinding. vijf e-mail adressen en een home page van 25 mb. De hoofdsponsers zouden ibm en compaq zijn. Deze form van flat-fee bleek al te bestaan bij de wang, maar wegens fusie nooit in de kinderschoenen gekomen.

mischien is er nog hoop????

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ster: Lul niet zo dom, zo komen geruchten in de wereld. Die provider bestaat niet, en zal er nooit komen. Dat heb IK uit betrouwbare bron.

je bent

1 Een onruststoker
2 erg dom

En kijk maar eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen met superweb, dan weet je genoeg :+