Toon posts:

VOB bestanden waarmee af te spelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowel mediaplayer 9 als PowerDVD gebruikt maar die spelen beide geen vob bestanden af. Ik weet dat als ik ze rename naar mpg dat het wel lukt, alleen ik wil ze graag in de originele extentie kunnen afspelen. Weet iemand hoe dit op te lossen?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 19:33

Tachyon

pop the glock

Dat zou gewoon met PowerDVD moeten kunnen. Wat doe je, dubbelklik je er op of probeer je ze te openen via PowerDVD? Kijk eens bij Folder Options --> File Types wat daar staat.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 00:04

we_are_borg

You will Comply

Sonic dvdplayer kan ze zo voor je af draaien.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

of WinDVD

offtopic:
btw, het is "diarrhea" en niet 'diaria" in je sig.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Gewoon power dvd openen en dan bij de control panel optie bestanden openen van hardeschijf.

Verwijderd

Op de .vob bestanden rechtermuisknop - eigenschappen - openen met.. - powerdvd selecteren en dan zou het moeten werken.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 19:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus even windvd geinstalleerd en het lijkt erop dat het nu wél werkt. Alleen kan het dus alleen maar op die manier zoals Walter aangeeft dmv openen met:
Ik heb al bij bestandstypen aangegeven dat hij het VOB filmpje moet openen met WinDVD alleen blijft windows mediaplayer deze koppig openen. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Probleer anders videolan (vlc) of mplayer-win32

[ Voor 7% gewijzigd door voodooless op 14-10-2003 20:47 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1