Toon posts:

Bloodrayne setup loopt vast...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren kocht ik bij de V&D Bloodrayne voor 7,50 euro. Leuk dacht ik, weinig geld voor een aardig spel.
Maar toen ik het wilde installeren, bleef het spel bij de installatie al hangen :(
Het logo verschijnt wel, en de balk loopt vol tot 99% (in het schermpje waar staat dat 'bloodrayne setup is preparing the installshield etc.).
Nu las ik op het web dat bij Nocturne (een ander spel van dezelfde makers) soms hetzelfde gebeurde, omdat het spel een .wav file wil laden of zo, maar een oplossing staat er niet bij.
Iemand een idee?

Verwijderd

Heb je al eens (heel) lang gewacht? Bij mij is het zo dat installs van Ubi Soft er een paar minuten voor nemen voordat ze eindelijk wat gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb ik al geprobeerd. Werkt niet helaas. Na een tijdje is de setup zelfs helemaal weg...
Snap er niets meer van. Misschien kan ik beter even naar de V&D gaan om een nieuwe kopie te vragen.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

vraag er voor mij dan ook 1 , hier hebben ze hem niet ;)

heb je ook al geprobeerd om de setup vanaf de cd te starten ?
en heb je ook al lopende programma's afgesloten zoals virus scan?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Belachelijk!
Ik ging even wat pasta koken, en had de cd er nog in zitten. (Overigens had ik daravoor nog gekeken, en hij reageerde helemaal niet meer, ook niks op het scherm of bij de lopende programma's). Kom ik terug, en wat denk je...
De installatie is ineens wel in volle gang 8)7
Nou Terr, had je dus toch gelijk.
O, en Chuck666, in Nijmegen hebben ze er nog genoeg liggen. Misschien kunnen ze er ééntje voor je doorsturen naar de V&D waar jij bij in de buurt woont.
Ik ga iig even wat nazi's leegzuigen })

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
heb ik ook wel eens gehad.. is een conflictje van windows en install shield volgens mij..
ik heb het tijden gehad met alle installs en t was opeens weg.. dunno hoe..

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1