O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.
Om je een beetje op weg te helpen: een linkje naar 602 Pro PC Suite.MisterE schreef op 14 October 2003 @ 23:56:
euh...waarom probeer je ze niet eens? jij bent ten slotte degene die er mee moet werken. Tevens wil ik je ook nog wijzen op 602Pro PC Suite
Ik kende hem zelf nog niet, dus die gaan we eens proberen hier.
Ik vind openoffice op zich goed werken, maar nog een beetje log (versie 1.0 voor het laatst geprobeerd, schijnt beter te zijn in 1.1). Easyoffice ken ik niet
[ Voor 39% gewijzigd door BFS op 15-10-2003 09:02 ]
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
Het gehele pakket heet Corel Suite, met bijvoorbeeld 'Presentations' ipv PowerpointVerwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 00:05:
Wat dacht je van Word Perfect? Das ook een hele bekende en ik was er wel tevreden over
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 09:08 ]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Dat is op zich wel waar, maar ik heb niet zo'n snelle internetverbinding en om dan een compleet pakket te downloaden om vervolgens te moeten constateren, dat het bv. ontzettend traag werkt, vind ik een beetje zonde. Daarom hoop ik mij alvast te orienteren via dit forum.MisterE schreef op 14 October 2003 @ 23:56:
euh...waarom probeer je ze niet eens? jij bent ten slotte degene die er mee moet werken.
Daarnaast heb ik inderdaad beide pakketten genoemd, omdat zij gratis zijn, compatibel met MS Office en pdf-jes kunnen maken.
Verwijderd
Ja sorry mijn fout.Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 09:04:
[...]
Het gehele pakket heet Corel Suite, met bijvoorbeeld 'Presentations' ipv Powerpoint
Iig heeft Corel Suite exact dezelfde programma's als Ms Office. Denk aan Word, Powerpoint, Acces en Excel. Alleen heten die programma's idd anders.
Verwijderd
Als je zulke voorwaarden stelt, kom je toch echt uit bij OpenOffice.org, v 1.1 NLDaarnaast heb ik inderdaad beide pakketten genoemd, omdat zij gratis zijn, compatibel met MS Office en pdf-jes kunnen maken.
602 Pro PC Suite vind ik niets aangezien de gatis versie regelmatig popups schijnt te laten zien met de mededeling dat dit de gratis versie is
Ik denk dat ik idd voor OpenOffice.org ga. Easyoffice bevat gewoon te veel onderdelen die ik niet nodig heb (vreemd argument eigenlijk
Toch bedankt allemaal
Wat zijn de minpunten van OpenOffice dan tov. MS Office? Ik ben namelijk wel geïntresseerd geraakt in het pakket.Wekkel schreef op 16 October 2003 @ 10:22:
Ik heb OpenOffice draaien. Het werkt wel aardig, al is het net even wat minder dan MS Office. Het is daarentegen gratis en erg klein
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd