Chello kaput??

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik kan niet meer mailen en bijna niet meer internetten. De Upc helpdesk geeft een bandje met de tekst: "Er is momenteel een algemene internet storing, het wordt zo spoedig mogelijk opgelost"

Zijn er mensen die nog wel kunnen internetten? Ik internet nu wel via Chello, maar het is bijna niet te doen. Ik moet +/- 20 maal een pagina refreshen voordat deze op het scherm staat :(

Verwijderd

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Nu gaat het weer een beetje maar net lukte het mij alleen maar om te mailen en kleine paginaŽs te bezoeken. Nee het zit niet lekker bij chello.
Het duurt te lang om sommige paginaŽs te bereiken en soms moet je inderdaad 2ox refreschen of zo iets. Het is nu weer traag en ik ben niet de enigste merk ik. Llevering denkt er ook zo over. Hij gaat proberen om ook te reageren.
Jongens we kunnen geld terug eisen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Laurens heeft voor mij gesproken, maar ik kan ze niet bellen, want chello weigert puls tonen. Ik kan dan nu af- en toe even surfen maar het gaat met 1/5 pagina per halve minuut.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
He, hij doet het ineens weer en rete snel :)

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Het is nog steeds klote !!
Ik zit nu ff 8ter de chello proxy (brabant) en dat is zeer traag (zonder proxy werkt die helemaal niet)als ik ping krijg ik alleen maar time outs .
:(

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:16
Jaja....ook in de achterhoek hebben we dit probleem, naar 100 keer refresh ben ik eindelijks op dit forum :( :( :( Chello ZUIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Z :Z :Z

Verwijderd

Had vanmiddag ook storing, tv kabel deed het ook niet meer.
Pagina: 1