Toon posts:

KT400(A) of nforce2

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een nieuw mobo socket A kopen. Is er veel verschil tussen mobo's met een
KT400, KT400A of een nforce2 chipset. M.a.w. is de nforce2 chipset enorm veel sneller dat de 2 KT400 chipsets EN is de dual channel die mobo hebben die een nforce2 chipset hebben ook aanwezig bij de 2 KT400 chipsets?

Verwijderd

lees reviews |:( of zoek zelf maar eens iets uit :Z !!!!!!!!! je hebtb de faq zeker ook niet gelezen he :X

een beetje vriendelijker mag ook wel hé :/
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren

[ Voor 81% gewijzigd door BalusC op 14-10-2003 16:31 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

nforce heeft dual channel en betere overclock mogelijkheden, echter een VIA chipset kan beter omgaan met async. geheugen, ook ben ik best tevreden over mijn VIA.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ligt eraan wat je wil...
Wil je features (SATA (RAID) IDE-RAID FireWire USB etc) dan kan je de KT600 nemen, dies niet zo heel duur meer...

En voor performance, tja... Dan is de nForce het beste

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 14-10-2003 16:23 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Van een Tweaker wordt verwacht dat hij/zij zijn/haar eigen hardware echt wel kan uitkiezen op basis van specs, reviews, ervaringen, merk, prijzen, etc.. Zie ook de FAQ van dit subforum onder "Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?" :)

Voor de rest raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door te nemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.