[Win98] Kan geen .exe opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 18:53
Mijn ex-bazin belde mij vandaag met de mededeling dat haar pc een worm had die haar virusscanner niet kon verwijderen. Deze worm zou zitten in een bestand c:\windows\vqssibcf.exe. Ik ben zo stom geweest(?) haar te vertellen dit bestand te verwijderen (m.i. toch geen systeemkritiek bestand).

Echter als ze nu eender welk programma op wil starten krijgt ze de foutmelding: kan bestand c:\windows\vqssibcf.exe niet vinden, dit bestand is nodig om bestanden van het type "toepassing" te openen.

Ik vermoed dat het een registry key is die fout staat. Maar ik heb helemaal geen win98 onder handbereik en ik kan niet op die pc kijken, ik kan voorlopig ook niet langs gaan, ik kan alleen maar adviseren.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen? (of een registry bestand, .reg want die kan zij wel openen..)

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Soms staan er in onze FAQ's hele interessante dingen: click. Verder kan je op de probleemomschrijving even zoeken, er bestaan erg veel topics over dit probleem.

Mocht je er dan ondanks dit alles toch nog niet uitkomen, open dan even een nieuw topic. Let dan wel op dat je even aangeeft wat je al gevonden hebt, wat je zelf al geprobeerd hebt en dergelijke.

Dit topic is gesloten.