"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Je zou het eerst met games kunnen doen, maar eventueel uitbreiden door andere catergoriëen.
Maar het gaat hier dus niet om tweede hands spul, maar om oude (nouja zo oud zijn ze nu eerlijk gezegd ook niet) games met een prijs lager dan 20 €
Ik denk dat je hier mee het gat tussen tweede hands (V&A) en nieuw (PriceWatch) kunt opvullen. Als er natuurlijk meerdere categoriëen gebruikt gaan worden.
Graag reacties
Verwijderd
Het is een leuk idee maar niet echt haalbaar.
Verder zijn games niet zo interessant. Kijk, ze kosten bij introductie bijna allemaal 45 euro, als een spel na 2 jaar nog steeds populair is kost hij nog steeds 45 euro. Denk aan The Sims. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Daarnaast is het zo dat de internet-hardware-shops een jungle vormen, en de pricewatch is daar een goede wegwijzer in.
Bij games is dat anders. Dat is toch allemaal hetzelfde bijna. Maak een rondje binnenstad Groningen en je kent alle prijzen van games op dit moment ongeveer.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 15:59 ]
Ehm.. oke you got point there. Toch vind ik het welles leuk om een soortemet pricewatch dan te hebben voor software (niet speciaal voor games, maar gewoon in het algemeen) Hier kun je dan ook de budget dingen in meenemen. (en dit word kan dan gedaan worden door software winkels/online sites)
[ Voor 10% gewijzigd door Falcon op 14-10-2003 16:05 ]