Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Idee] Een nieuwe onderdeel Buyerzone?

Pagina: 1
Acties:

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 13:40

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Naar aanleiding door topic Algemeen Budget Titels Topicje :) kwam ik op het volgende idee.

Is het niet een idee om hier een soortemet pricewatch voor te maken?

ik weet niet of dit kan en mogelijk is, maar het zal wel heel erg leuk en handig kunnen zijn..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En wat houdt dat precies in dan? Hoe zie je dat voor je?

Verwijderd

Bij ketens is dat nog te doen, maar bij particuliere gameshops belanden ze echt individueel in de budgetbakken, verder is het zo dat het aanbod niet echt blijvend is en te dynamisch om uptodate te houden

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Zeg maar een Online Budget bak.... deze kan gevuld worden door geselecteerde groep gebruikers en net als Meuktracker kan er door de users iets gesubmit worden.

Je zou het eerst met games kunnen doen, maar eventueel uitbreiden door andere catergoriëen.

Maar het gaat hier dus niet om tweede hands spul, maar om oude (nouja zo oud zijn ze nu eerlijk gezegd ook niet) games met een prijs lager dan 20 €

Ik denk dat je hier mee het gat tussen tweede hands (V&A) en nieuw (PriceWatch) kunt opvullen. Als er natuurlijk meerdere categoriëen gebruikt gaan worden.

Graag reacties

Verwijderd

Graag reacties? Nou mijn reactie had je al, maar negeer je gewoon :)
Het is een leuk idee maar niet echt haalbaar.
Verder zijn games niet zo interessant. Kijk, ze kosten bij introductie bijna allemaal 45 euro, als een spel na 2 jaar nog steeds populair is kost hij nog steeds 45 euro. Denk aan The Sims. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Daarnaast is het zo dat de internet-hardware-shops een jungle vormen, en de pricewatch is daar een goede wegwijzer in.
Bij games is dat anders. Dat is toch allemaal hetzelfde bijna. Maak een rondje binnenstad Groningen en je kent alle prijzen van games op dit moment ongeveer.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 15:59 ]

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Sorry Der Vati niet al te snel opgemerkt.

Ehm.. oke you got point there. Toch vind ik het welles leuk om een soortemet pricewatch dan te hebben voor software (niet speciaal voor games, maar gewoon in het algemeen) Hier kun je dan ook de budget dingen in meenemen. (en dit word kan dan gedaan worden door software winkels/online sites) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon op 14-10-2003 16:05 ]

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Had gehoopt dat er nog wat reacties zouden komen. Of ben ik de enige die hier voordelen in ziet?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik denk dat gamez-fanaten zelf wel de budget bakken af kunnen struinen, en ook genoeg hebben aan het in je topicstart genoemde topic van budget-titels. Een aparte Pricewatch voor iets dergelijks zal waarschijnlijk te veel werk zijn, voor wat het oplevert :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1