MCSE Training KIT eeste en tweede versie wat is het verschil

Pagina: 1
Acties:

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 00:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Ik ben op het ogenblik bezig met de self-paced trainings kit "MCSE Training Kit Microsoft 2000 Core requirements", deze boeken heb ik al een geruime tijd in mijn bezit, maar was er nog niet echt aan toegekomen (moed opbrengen) om hier daadwerkelijk mee aan de slag te gaan.

Nu ben ik er dus achtergekomen dat er reeds een tweede editie van deze kit bestaat. Hier ben ik achtergekomen doordat de systeemeisen voor Windows 2000 Pro in het boek dat ik heb lager zijn dan wat er op de site van Microsoft wordt aangegeven te weten :

Boek : Processor : Pentium, Geheugen : 32MB, HDD Partitie : 650MB
Site : Processor : Pentium 133, Geheugen : 64MB, HDD Patitie : 650MB (bij CD install. en bij netwerk install. 650MB + 200MB)

Kan mij iemand vertellen of ik deze boeken nog kan gebruiken om daadwerkelijk examens te gaan maken of zijn de verschillen/herzieningen te groot ?

Ik hoop dat iemand mij een antwoord hierop kan geven want ik ben al een paar weken in deze boeken aan het studeren/lezen om ook daadwerkelijk examen te doen :'( ... en ik ga heeeeeel erg balen als mijn tijd verloren is .... :(

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Het lijkt mij niet heel logisch dat na het wat aanpassen van wat systeemeisen de complete fundamenten en alle menu's en opties van een besturingssysteem compleet overhoop gegooid worden.. Ik ken de kits niet, maar het lijkt me zeker niet dat je tijd verloren is.... Microsoft heeft er ook geen baat bij als mensen erg veel moeite moeten doen wat studies enzo betreft bij elke nieuwe versie van windows die er uit komt, dit zal er namelijk toe leiden dat mensen minder snel overstappen op een nieuwe versie (omscholing kost geld)..... En ze willen juist wel dat mensen overstappen....
Misschien zijn er mensen die wat meer weten over de exacte verschillen tussen de pakketten, maar je tijd zal vast niet verspild zijn.

Verwijderd

Dit probleem heb ik al eens besproken in de klas
Inderdaad zijn de eisen zeer verschillend ,en houd er rekening mee bij een vraag tijdens de examens hij absoluut fout is ondanks dat je een goed antwoord (theoretisch) gezien hebt gegeven
Je moet van de nieuwste eisen uitgaan,
Ik heb gelukkig die vraag niet gehad , maar ja zullen geen 5 vragen zijn over minimale eisen, dus maak je maar niet al te ongerust ...

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik heb op school de MSCE curcus gedaan. Deel 1 (windows prof) en deel 2 (windows Adv. Server). Bij het 2e deel waren er 2 versies in de klas. Het enige verschil dat wij hebben kunnen vinden, zijn typfouten die gecorrigeerd zijn, plaatjes die zijn aangepast. Het kwam allemaal op het zelfde neer. Ik zou me eigen niet erg druk maken. Maar dat b.v. de specificaties anders waren, is mij nog niet opgevallen.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Als je vragen krijgt over op wat voor machine je windows pro kunt installeren (ik heb die vragen nooit gezien) moet je je aan de nieuwste eisen van Microsoft houden. Als je aan de nieuwste versie kunt komen zou ik dat zeker aanraden hier en daar zijn kleine wijzigingen aangebracht.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Ik neem idd aan dat mijn tijd niet verloren is, maar ik maakte mij zorgen of er ook meer en grotere veranderingen zouden zijn aangebracht... een andere versie zou ik kunnen kopen, maar die pakketjes zijn nou niet zo heel goedkoop :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

_Dune_ schreef op 14 oktober 2003 @ 16:08:
Ik neem idd aan dat mijn tijd niet verloren is, maar ik maakte mij zorgen of er ook meer en grotere veranderingen zouden zijn aangebracht... een andere versie zou ik kunnen kopen, maar die pakketjes zijn nou niet zo heel goedkoop :)
Door een fout door school heb ik nog steeds niet betaald (het pakket waarover het gaat, heb ik 2002 gekregen). Maar ik gha geen slapende honden wakker maken :Z

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Maar zijn er mensen die misschien nog meer wijzigen hebben gevonden ... ?

Pagina: 1