Toon posts:

Zalman ZM80C-HP icm. Zalman CNPS-AlCU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Zalman CNPS-AlCU op een Asus P4P800 bord zitten.
Mijn vraag was of de Zalman ZM80C-HP hier bij kan, aangezien er op de site aangegeven wordt dat daar extra ruimte voor nodig is.
Iemand die dezelfde configuratie heeft en waar het wel bij lukt?

Verwijderd

Ik heb die dingen beide en er staat precies hoeveel ruimte er tussen je chipset en AGP slot moet zitten op www.zalmantech.com.

Bij mij was het geen issue (5 cm ertussen ofzo) dus heb ik er niet echt op gelet, maar er staat wel precies hoeveel ruimte.

Sterker nog. Hier is onlangs een discussie over geweest. Er zijn namelijk meerdere versies van dat bord (deluxe en nondeluxe ofzo) en allemaal hebben ze die chipset anders zitten, waarbij er sowieso 1 versie is waarbij de koeler niet zal passen. Dat is met een 45graden gedraaide chipset.

Kan je een pic posten van je bord? Kan je meten heoevel ruimte er zit tussen je agp slot en je chipset?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 15:40 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:16

Predator

Suffers from split brain

Jouw videokaart en je CPU zitten wel vergenoeg van elkaar hoor ;)

Die ZM80C-HP zit ook veel verder van het moederbord af dan de ZM80-HP, en zou geen probleem mogen geven met uitstekende memory banken of andere zaken op je moederbord.

De extra ruimte die je nodig hebt is het PCI slot onder je AGP poort en een klein deel boven je AGP poort.

zie:
http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm
Conditions for Installing ZM80C-HP
Daar staat waar je moet op letten.

[ Voor 4% gewijzigd door Predator op 14-10-2003 15:41 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel Vati en Predator