Op dit moment ben ik een software pakketje aan het testen die SPAM voor mij buiten de deur moet houden. Het punt is alleen dat ik gebruik maak 4 email adressen waarvan ik er maar 1 gebruik vor internet .b.v. internet@domein.nl, dus als ik ooit op internet iets moet invullen dan gebruik ik deze email adres.
Op de andere 3 heb en wil ik geen SPAM hebben, die andere kan ik altijd als ik wil verwijderen en weer internet2@domein.nl noemen ofzo.
Nu is het zo dat ik geen SPAM krijg (en wil ik ook houden zo
) maar ik wil wel testen of het pakket die ik heb geinstalleerd inderdaad werkt, nu komt mijn vraag ........... Waar kan ik mij inschrijven dat ik juist wel SPAM wil ???
Ik weet het een gekke vraag maar hoe moet ik anders testen |:), ik maak dus gewoon een gekke email adres aan spam@domein.nl die vul ik daar in en als ik klaar ben verwijder ik de email adres. En ja ik ben de eigenaar van mijn domein, dus ik kan tot 50 email adressen aanmaken enzo.
Op de andere 3 heb en wil ik geen SPAM hebben, die andere kan ik altijd als ik wil verwijderen en weer internet2@domein.nl noemen ofzo.
Nu is het zo dat ik geen SPAM krijg (en wil ik ook houden zo
Ik weet het een gekke vraag maar hoe moet ik anders testen |:), ik maak dus gewoon een gekke email adres aan spam@domein.nl die vul ik daar in en als ik klaar ben verwijder ik de email adres. En ja ik ben de eigenaar van mijn domein, dus ik kan tot 50 email adressen aanmaken enzo.