Toon posts:

Nu word er weer een topic gesloten!

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, We leven hier anno 2003. het is al zo moeilijk! wacht nu is gewoon op input van de gebruiker!

Ik zie alweer posts in mijn vorige waar ik eigenlijk beetje pissed om ben. Ben al 1,5 maand bezig alleen met dit errortje van MS en ik ben te lui om het zelf op te lossen? afijn dat zegt dit persoon dus met wallen top op zijn knie-en.

Dit is mijn laatste uitweg en jullie sluiten hem, omdat jullie hem onnozel vinden :s ik krijg bijna een burn-out van dit probleem.

DUS: wacht is met sluiten en laat mij mijn argumenten gewoon is plaatsen voordat jullie mij de grond in drukken!

Met vriendelijke groet,

Een Spam-loze gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-10 16:33

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Je moet gewoon je postgedrag aanpassen, de manier waarop jij post is niet de GoT manier. Lees eens de FAQ en kijk hoe andere topics lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

hey doe jij lekker pissed, wij hebben hier een paar regels. Een van die regels is dat je geen topic in LA gaat openen om verhaal te halen over een gesloten topic, dat kan je via de mail doen. Een tweede regel is dat je ZEKER niet nog een topic gaat openen nadat de eerste gesloten is.

Als je je nou eens gewoon naar de regels gedraagt, de regels respecteert, dan is er niets aan de hand. Een beknopte samenvatting kan je hier vinden:
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Je kan dit bericht beschouwen als een officiele waarschuwing. Ga dus eerst regels lezen en probeer je er aan te houden.

De policy zelf mag je best over dicusseren, maar dan wle op een normale beargumenteerde manier. Een topic over "heey, ik vind het kut dat je dit dicht doet" is dus niet de bedoeling.

[ Voor 26% gewijzigd door JvS op 14-10-2003 14:55 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.