Hi,
'k ben druk bezig met een schone installatie van Plesk op mijn Linux bak. 'k heb een schone minimal install uitgevoerd van RH9.0 en daaroverheen de auto install van Plesk.
Nu hangt hij echter op de volgende fout tijdens de installtie
Ik heb al in de manuals van Plesk zelf gekeken maar ook daar kom ik er niet uit.
Ook een verdere search op google mocht niet baten.
weet iemand hoe ik verder kom?
Ik heb als hostname lisa ingesteld.
verder gebruik ik een adsl verbinding (xs4all) en dat doe ik via de tool adsl4linux.
'k ben druk bezig met een schone installatie van Plesk op mijn Linux bak. 'k heb een schone minimal install uitgevoerd van RH9.0 en daaroverheen de auto install van Plesk.
Nu hangt hij echter op de volgende fout tijdens de installtie
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Unable to resolve hostname or establish network access to local host: lisa.(none). You should fix this problem prior to installing Plesk. After you are done, run the installation again. error: %pre(psa-6.0.1-rh9.build030723.13) scriptlet failed, exit status 1 error: install: %pre scriptlet failed (2), skipping psa-6.0.1-rh9.build030723.13 Not all required RPMs were installed. Press <ENTER> to continue... |
Ik heb al in de manuals van Plesk zelf gekeken maar ook daar kom ik er niet uit.
Ook een verdere search op google mocht niet baten.
weet iemand hoe ik verder kom?
Ik heb als hostname lisa ingesteld.
verder gebruik ik een adsl verbinding (xs4all) en dat doe ik via de tool adsl4linux.