Toon posts:

Topic gesloten zonder oplossing!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/821993

ik zou geen reden weten waarom dit topic gesloten word. Ik heb nogsteeds geen antwoord op mijn vraag. Biete heropenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een nietszeggend topic wat je begint met een potje MS-bashing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees voortaan wel eerst de FAQ's en sticky's van het subforum eer je er een topic wil openen. Zie dus het linkje van Chem :)

Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door te lezen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 43% gewijzigd door BalusC op 14-10-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon even mailen met crisp. Hij kan jou middels de mail toelichting geven over het slotje. Maar zoals ik het nu zie zal de reden de paupere topicstart zijn, daar staat en valt een topic mee. Tevens uit je weinig eigen input en lijkt het of je je probleem klakkeloos op GoT gooit zonder zelf eerst voldoende moeite te doen om tot een oplossing te komen :)

Maar goed, dat is mijn visie, misschien heeft crisp een andere. Gewoon mailen dus :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Script requests zijn in Webdesign & Graphics net zomin welkom als in Programming & Webscripting.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.