Project IGI cursor

Pagina: 1
Acties:

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34
Als ik IGI opstart, zie ik geen cursor... ook geen crosshair als ik ingame ben. Nu stond op de site dat oudere drivers installeren zou helpen (ik heb een geforce 2 mx die dit probleem ogenschijnlijk veroorzaakt). Ik doe dit niet graag, aangezien ik ook nieuwere spelen erop heb staan.....

Doet IGI het dan wel met een gf fx 5600? dan koop ik die gewoon :)

BTW: Ik heb het over IGI 1 :)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Verwijderd

Oudere drivers hoeven niet automatisch slechtere drivers te betekenen, bij Nvidia dan.

Je kan op zoek gaan naar DE driver, die het bij IGI goed doet en bij nieuwere spellen ook... al denk ik niet dat dat problemen geeft. Toen ik nog een GF2MX had was ik altijd fan van de 23.11 drivers, maarja, dat wordt dus testen.

Als je een nieuwe videokaart wilt gaan kopen, lees dan van te voren goed een aantal benchmarks door. De FX5600 is namelijk niet de beste videokaart van het moment :)

Verwijderd

Om nou een nieuwe videokaart te kopen voor een middelmatig en oud spel :) Hmmm...

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Misschien zit hij gewoon aan een nieuwe videokaart te denken omdat een GF2 MX wel verouderd is :P

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34
lol.... ik zit aan een gf fx 5600 te denken omdat die redelijk goed is, dx 9 functionaliteit heeft en wel niet zo duur als een 5900 of een radeon 9800 is :P

Ik ga geen 500 euro uitgeven voor 2 frames p/s meer :P

IIG: Ik denk dat ik het wel weet nu :P

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Verwijderd

je hebt uberhaupt geen cursor met een gf-kaart. volgens hun site ligt dat dus aan de kaart en zijn ze niet van plan hier een patch voor uit te brengen (wat ik errug fout vind overigens)
ook de 23.11 drivers hebben geen zin
oh enne... met dx9 doet het spel t helemaal niet (zoals wel meer spellen :( )
heb t spel net gekocht (5 euro :) ) maar helaas dus
Pagina: 1