is hitman nou goed of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind hem zelf lastig en niet helemaal mijn manier van spelen maar hij is WEL goed ;).. Het is best moeilijk en je moet er redelijk goed bij nadenken enzo ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:39
Ik vond die demo kut, in het begin het spel ook, maar zit er nu in en ik vind em erg goed. Zit nu in 1 of ander jungle level met een minigun (painless uit Alien vs Predator, men weet genoeg >:)) ........ ik kom em nog niet door maar start em met plezier weer op :)

Flickr | Lego collectie

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik start het spel op, loop de 2e kamer binnen, pak de kleding op en trek dat aan, kom in de lift, wil op de liftknop drukken maar dat werkt niet :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• IceStorm
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 04 december 2000 21:04 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
ik start het spel op, loop de 2e kamer binnen, pak de kleding op en trek dat aan, kom in de lift, wil op de liftknop drukken maar dat werkt niet :(
Die liften zijn een beetje kloten... bij mij moest ik eerst in de liftopening gaan staan en de 'deur' dicht doen... (terwijl er geen action symbool bij stond)... Even proberen het gaat echt...

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Gelukkig is er ook de standaard 3e persoons camera, zodat je (net als bij shooters) fatsoenlijk met de muis kan richten. (standaard "/", maar dat wisten julie vast al wel)

www.nintendocasemods.com

• Stamper|IA
  • Laatst online: 17-07-2017
Hitman is echt goed ja...
Ik krijg verdomme dat gif niet in het voer in level 4. Heb ook niet de keuze uit het volledige arsenaal wapens ondanks voldoende poen. Iemand enig idee?????

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:39
Gif? mmmm dat is de moeilijke manier.
Makkelijke manier, AK 47 - full ammo, gaan met die bannaan!

Ik heb het zo gedaan, eerst op de nette manier t/m die kluis. Daarna ontdekt en met die AK alles overhoop geschoten, in de boot gestapt en wegwezen :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 20:54 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik vond die demo kut, in het begin het spel ook, maar zit er nu in en ik vind em erg goed. Zit nu in 1 of ander jungle level met een minigun (painless uit Alien vs Predator, men weet genoeg >:)) ........ ik kom em nog niet door maar start em met plezier weer op :)
tsja, en de echte fans weten nu dat painless uit de film predator 1 komt :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 04 december 2000 21:20 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Die liften zijn een beetje kloten... bij mij moest ik eerst in de liftopening gaan staan en de 'deur' dicht doen... (terwijl er geen action symbool bij stond)... Even proberen het gaat echt...
thnx, was al erg frustie geworden, wilde hem al gaan terugbrengen naar de winkel ;(

vanmiddag ff proberen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Nu ik net NOLF heb uitgespeeld (ook een zwaar vet spel) is Hitman precies waar ik op zat te wachten. Wat een cool spel weer zeg!

Interactie met de wereld is vet, graphics zijn vet, fysics van de figuren is heel mooi (wegslepen van lijken -> ooit eerder zulke preciese animaties gezien?)
De missies zijn gewoon cool. Stuk voor stuk.
:9

*SPOILER ALERT*
Je kunt alleen het gif in het eten doen als je "verkleed" bent als een van de obers :)

Verwijderd

ik vindt NOLF toch vele malen koeler dan hitman B-)

Verwijderd

Kijk t is natuurlijk net waar je van houd.
Ik vind Hitman echt een super spel, idd de physics zijn super en de AI ook, je krijgt echt t gevoel deel uit te maken van een wereld. Echt 1 van de beste spellen die er op dit moment te krijgen zijn.

BTW, als je dat gif wilt gan gebruiken, loop dan niet (ook als je nog als Red Dragon vermomd bent) door t restaurant met je wapen in je hand, ik had een AK47 en die dikke bodyguard begon meteen te schreeuwen en te schieten. het kostte wel een mannetje of 12 voor ik dood was maar ja. :)

Verwijderd

Hitman rulz, no need 2 say more :9
Pagina: 1