Toon posts:

Microsoft Access > probleem met formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de formulieren die ik gemaakt heb, er zitten een aantal knoppen op: close form, first record, print form, een filter, etc.
Deze werken niet, iemand een idee waarom en zou iemand dit voor mij kunnen bekijken? geef dan je mailadres en dan mail ik het bestand. Alvast bedankt!

Groeten,

MD

ps. waarschijnlijk iets fout in VB maar daar weet ik zeer weinig van.

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 22:12

jmr

Heb je misschien de namen van knoppen aangepast?

Kijk anders eens bij de eigenschap van een knop, dan bij Gebeurtenis, en dan moet er bij 'Bij Kiezen' een gebeurtenisprocedure staan.

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze knoppen via een add-inn er in gekregen. ik kijk nu naar wat jij zegt en er staat helemaal niks bij event. ik zou ook niet weten wat ik er neer moet zetten in VB. :(

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Of bij klikken moet er een macro of gebeurtenis staan. Als dit er niet staat gewoon de knoppen opnieuw aanmaken.

Ennuh .. wij zijn niet een fabrikant die even je bestandje na gaat kijken en daarnaast groetjes doen we hier niet..

Ik zou zeggen lees de FAQ es door :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
Ik groet wanneer ik dat wil! En ik word moe van mensen die alleen reageren om te zeggen wat niet mag. LEES HET DAN NIET!!!!!! Ik vraag toch gewoon iets, en ik dacht dat het misschien makkelijker zou zijn als je het kon bekijken vandaar.......
(*punthoofd*)

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 18:11:
Ik groet wanneer ik dat wil! En ik word moe van mensen die alleen reageren om te zeggen wat niet mag. LEES HET DAN NIET!!!!!! Ik vraag toch gewoon iets, en ik dacht dat het misschien makkelijker zou zijn als je het kon bekijken vandaar.......
(*punthoofd*)
Wauw, da's een heel volwassen reactie!

Al eens op F1 gedrukt in Access?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
:) Waarom volwassen reactie op onvolwassen post? Waarom stoort iemand zich in godsnaam aan een groet?

Verwijderd

Topicstarter
appreciate your humor Neo

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Omdat je in het verkeer net zo goed regels hebt en die ook na moet leven. Of ben jij zo'n eikel die geen richtingaanwijzer uit doet bij het verlaten van een rotonde.

Regels zijn er gemaakt om het hier wat uit te kunnen houden.

* Falcon is dan misschien degene die dit moet zeggen. Excuses tegen de mods.

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon op 15-10-2003 09:25 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijf altijd op de rotonde, dan heb je dat probleem ook niet.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

ff ontopic misschien weer kinderen? Dit heeft zo natuurlijk geen zin.

[ Voor 33% gewijzigd door DeeJee op 17-10-2003 08:55 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 12:34
Ik hoor 't slotje al rammelen maar nog een laatste poging dit topic te redden:

Jij hoopt dat mensen hun mail adres geven en dat jij je shit daar naar toe kan mailen? Zo werkt het hier niet, helaas (je kan het naar mij mailen, ik werk met een uurtarief).

Begin eens met uitzoeken waarom de knopppen niet werken. Start met de code, en kijk wat voor foutmelding er komt. Kijk eerst in de help van Access, daarna Google.
Bestel ondertussen "Access voor Dummies".
Mocht je na het doornemen van dat boek nog steeds niet doorhebben wat het probleem is, dan kan je hier terecht mits je duidelijk aangeeft waar je precies vastloopt.

Als we aan dit soort topics beginnen kunnen we net zo goed de toko hier sluiten. ;)

Over je houding: :X (als je wilt dat mensen je helpen zul je in ieder geval redelijk moeten blijven. Mij mag je flink afzeiken, wederom tegen uurtarief, en dan blijf ik je helpen ;) ).

[ Voor 21% gewijzigd door Arnout op 17-10-2003 09:09 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

Waar gaat dit over zeg :|

DECAPITATORMD mag het opnieuw proberen, maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr:

Lees goed Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door aub.

Een vraag als "ik heb een paar knoppen en die doen het niet" hebben we niks aan.

[ Voor 19% gewijzigd door momania op 17-10-2003 10:39 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.