Toon posts:

Pinnacle Studio 8 Brand probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik maak veel films met studio dv 8 (laatste update). Deze brand ik dan via mijn Nec1300 (laatste firmware 1.07v3) op DVD.
Nu heb ik echter het probleem dat het programma de film gaat berekenen, de cd gaat comileren vervolgens de cd branden. Hij geeft zelfs aan dat het huidige project juist is gebrand. Hij heeft echter maar heel even gebrand, ongeveer 3min. De cd is wel beschreven, maar niet leesbaar en totaal onbruikbaar geworden.
Ik heb updates weggehaald, andere firmware, zelfs na een schone installatie van windows zelfde probleem. Iemand een oplossing?
Ik heb een zwaar systeem met windows xp
(512MBRam, xp 2200+, Radeon 9700, A7V333)

Bedankt!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17
Kun je met Studio DV8 ook branden naar een Image die dus op de hard disk wordt aangemaakt? (Alleen compileren, niet branden)
In dat geval zou je met een ander brandprogramma de dvd als nog kunnen branden.

Sinds wanneer doet het probleem zich eigenlijk voor en wat heb je toen allemaal gedaan? (denk aan nieuwe harde waren)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:15

Barca

In Search Of Sunrise

Nee Studio 8 begint meteen met branden, je kan geen image maken. Zeer irritant trouwens want het compileren van 2 uur film duurde bij mij vorige week *7* uur. (Pentium 2,4 - 512 MB intern) Je moet zorgen dat je een DVD'tje in je brander hebt zitten en dan gaat Pinnacle in een ruk door.

Heb je de allerlaatste update van Pinnacle Studio 8 geinstalleerd? (8.8.17.0)

[ Voor 18% gewijzigd door Barca op 16-10-2003 19:56 ]