Hoi ik ben de hele nacht bezig geweest om rechten te geven op een aantal mappen. maar dit wil niet helemaal lukken.
Ik heb de search ook al bekeken maar er was niet echt een antwoord te vinden.
Ik zal het even uitleggen:
ik heb 3 werkstations en 1 server.
op alle systeemen staat w2k pro nl.
Ik wilde eigenlijk w2k server op de server zetten maar omdat dit te duur was voor het bedrijf wilde ze het zo gaan proberen.
Ik heb een aantal mapjes op de server staan, elke gebruiker heeft zijn mapje maar een aantal gebruikers mogen wel in een mapje schrijven van een andere maar niet verwijderen.
Ik krijg dit niet voor elkaar. Zijn er misschien ook programma's waarmee je het volledige rechten systeem kunt regelen? active directory of zo?
zo ja zijn hier dan trial versie's van, want het moet wel werken wanneer zo'n programma word aangeschaft.
Anders krijg ik op me dak van de baas
oww ja ik heb ook de hd in NTFS gezet maar helpt niet veel.
Jullie reacties...
Ik heb de search ook al bekeken maar er was niet echt een antwoord te vinden.
Ik zal het even uitleggen:
ik heb 3 werkstations en 1 server.
op alle systeemen staat w2k pro nl.
Ik wilde eigenlijk w2k server op de server zetten maar omdat dit te duur was voor het bedrijf wilde ze het zo gaan proberen.
Ik heb een aantal mapjes op de server staan, elke gebruiker heeft zijn mapje maar een aantal gebruikers mogen wel in een mapje schrijven van een andere maar niet verwijderen.
Ik krijg dit niet voor elkaar. Zijn er misschien ook programma's waarmee je het volledige rechten systeem kunt regelen? active directory of zo?
zo ja zijn hier dan trial versie's van, want het moet wel werken wanneer zo'n programma word aangeschaft.
Anders krijg ik op me dak van de baas
oww ja ik heb ook de hd in NTFS gezet maar helpt niet veel.
Jullie reacties...