DPC bestaat 5 jaar!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Ja het is alweer twee dagen geleden, maar het deze hele week natuurlijk gewoon feest :P

De bijbehorende FP topic:
Tweakers.net FP post
Mede met dank aan DSmarty dat hij er toch gekomen is!

De super post waar de FP ook heen verwijst
Die helaas uiteindelijk niet op de FP is verschenen

Mirrors voor de super post:
WDO
DCWorld

Felicitatie topic:
Gefeliciteerd DPC!

Nieuwsberichten:
Webwereld

Ter ere van deze speciale dag heeft onze Henk zijn DPC kostuum aangetrokken en feestmuts opgezet. Mocht je het gemist hebben, hij zag er de 12de, 13de en zelfs vandaag zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcydarcy/DPC%25205jaar%20klein.gif

Verder willen we hier Femme en DSmarty hartelijk bedanken voor de gelegenheid om hen te mogen interviewen! _/-\o_

Gelieve felicitaties in het bijbehorende topic te posten en FP reacties uiteraard op de FP zelf :>

Om dit heugelijke feit verder nog te vieren leek het ons leuk hier te vragen wat voor jullie het meest memorabele moment is wat jullie hebben meegemaakt hier bij DPC.
Oftewel: aan welk moment denk je met een grote glimlach terug? Is dat die super MF waarbij je subteam 3 plaatsen opklom? Die actie waarbij Team AnandTech voor de gek werd gehouden? Het winnen van de Stampede of...?

Haal die goede oude herinneringen eens op ;)

Dus nogmaals voor de goede orde:
- Geen felicitaties in dit topic
- Geen reacties op FP post

[ Voor 18% gewijzigd door Funcracker op 14-10-2003 16:56 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

Die actie waarbij Team AnandTech voor de gek werd gehouden?
Dat was em ja >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 41582 op 14-10-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:51
Ik moet zeggen dat ik altijd met veel plezier de 'echte' MegaFlushes heb gevolgd en ook zelf mijn steentje aan bij heb gedragen. Na de teamflushes kwamen de subteamflushes waarbij Division Eindhoven, zoals het toen nog in de stats terug te vinden was, ook met een 'best day' van zich liet horen: [rml][ DPC] Division Eindhoven nr 1[/rml]
In het project RC5-72 hebben we nog een meerdaagse flush gedaan ivm Carnaval wat ook wel een succes was.

Verschillende teams deden toen grote flushes bij RC5-64 waarbij in eerste instantie de 1M-flush een genot was om te zien maar de 'meer dan TA-flush' was ook wel leuk :P Al met al was het RC5-64 project er eentje waar ik veel plezier aan heb gehad.

Ik kan me trouwens nog wel een geslaagde aktie herinneren van een team smurven als ik me niet vergis. Zij hadden een MegaFlush verspreid over enkele dagen waarbij de naam aangepast was. De eerste dag stond er iets van dag 1/3 waarbij gedacht werd dat dag 3, waarbij de naam 3/3 was, de laatste dag was maar zij vrolijk doorgingen met dag 4/3 :D Was best grappig.

* Witlof is dus altijd erg te spreken over MegaFlushes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik ben een beetje een DPC noob (pas net lid en active met D2OL).

Maar ik ben wel benieuwd wat die TeamAnandtech voor de gek houdt actie inhield?!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Mijn spannendste moment was toen ik opeens las dat RC5-64 was afgelopen. Ik wist meteen niet meer wat ik moest doen! :?
Dus meteen alle DPCH afgegaan om te kijken waar hulp nodig was en ben toen ECCp-109 gaan doen. Maar die duurde toen ook nog maar een paar maanden, dus was opeens ook schrikken toen die was afgelopen. Weer in paniek wat ik die pc's nou weer eens moest laten berekenen.
Toen ben ik dus uitgekomen bij G@H, en dat doe ik nu al bijna een jaar. :)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

Witlof schreef op 14 oktober 2003 @ 12:58:
Ik moet zeggen dat ik altijd met veel plezier de 'echte' MegaFlushes heb gevolgd en ook zelf mijn steentje aan bij heb gedragen. Na de teamflushes kwamen de subteamflushes waarbij Division Eindhoven, zoals het toen nog in de stats terug te vinden was, ook met een 'best day' van zich liet horen: [rml][ DPC] Division Eindhoven nr 1[/rml]
In het project RC5-72 hebben we nog een meerdaagse flush gedaan ivm Carnaval wat ook wel een succes was.

Verschillende teams deden toen grote flushes bij RC5-64 waarbij in eerste instantie de 1M-flush een genot was om te zien maar de 'meer dan TA-flush' was ook wel leuk :P Al met al was het RC5-64 project er eentje waar ik veel plezier aan heb gehad.

Ik kan me trouwens nog wel een geslaagde aktie herinneren van een team smurven als ik me niet vergis. Zij hadden een MegaFlush verspreid over enkele dagen waarbij de naam aangepast was. De eerste dag stond er iets van dag 1/3 waarbij gedacht werd dat dag 3, waarbij de naam 3/3 was, de laatste dag was maar zij vrolijk doorgingen met dag 4/3 :D Was best grappig.

* Witlof is dus altijd erg te spreken over MegaFlushes >:)
ik kan me nog vaag herinneren dat Graasland het eerste sub-team was dat een MF van boven de 1 miljoen deed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Anoniem: 4681 schreef op 14 October 2003 @ 13:08:
[...]

ik kan me nog vaag herinneren dat Graasland het eerste sub-team was dat een MF van boven de 1 miljoen deed >:)
Ik kan me vaag ook nog wel een subteamwedstrijd herinneren die we hadden met Graasland en TeamBVD. Iets daarvoor hadden we een hele leuke strijd met DTC Computershop met het behalen van een bepaalde mijlpaal of een totaal van 1M. Contact tussen de teams werd daardoor altijd een stuk beter en vaak kwamen we elkaar vaker tegen op fora of chatchannels. Pjabber en consorten van DTC hebben ons toen een beetje voor de gek gehouden waardoor we op dezelfde dagen de wedstrijd wonnen en het dus onbeslist werd. Het was in iedergeval erg gezellig en het gaf de nodige spanning. Binnenkort misschien maar weer zoiets 'verzinnen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21046

Dit vond ik nog altijd het beste in de afgelopen 5 jaar DPC:

http://www.tweakers.net/nieuws/22305 }:O >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

leukste moment: 17 januari 2001, een hoop voorkennis deed me denken dat we die dag de #1 bij RC5 al konden halen, een algemene oproep aan alles en iedereen bleek goed te zijn voor een niet geplande MF van bijna 10M! En jaaaaaaa, dat was ruim genoeg om die dag de #1 spot van TA over te nemen :)

die nacht relatief weinig geslapen doordat bij dnet ff moest worden uitgelegd dat dit niet van te voren verwacht was enzo :D

andere toppers: GF & Seti actief maken, beide met een hoop plezier! en ondertussen al vele jaren in #dpc waar het (indien niet idlend) ook zeer gezellig is :P

[ Voor 35% gewijzigd door Sequence op 14-10-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Het leukste moment voor mij persoonlijk was

a) toen aan het begin van RC5-72 Neo bij ons kwam die een cluster tot z'n beschikking had. Hiermee zouden we dik nr 1 worden bij RC5-72. Later bleek dat er iets niet goed geconfigged was en we allemaal dubbele blokjes hadden 8)7 Nu is hij gewoon een happy cruncher bij ons zonder cluster :)

b) We de nummer 1 wereldwijd bij D2OL haalden, dat was ook erg gaaf :)

Spannendste moment was onze (Crazy Cows) fake 180k flush waardoor we bijna uit de stats gegooid zijn met het bijbehorende draadje.

Minst leuke moment was toen CC bijna uit elkaar lag omdat we lichtelijk meningsverschil hadden :D

Overigens, het hele verhaal is nu op www.dutchpowercows.org te lezen. Is maar dun chello lijntje, dus kan wat traag worden...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 14-10-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Tja. Veel leuke momenten maar weinig echt momenten die iets met DPC als geheel te maken hadden. Waren vaker gewoon leuke gesprekken/postings in een willekeurige hitparade.

Als ik dan toch iets nostalgisch zou moeten pakken. Een jaar of 2,5 geleden had ik met mijn toenmalige subteam Team Cow Kunstje een spannende strijd met Ronnie Tober. Toen kwamen er 2 superkleine frutteams en die zouden ons wel even eruit produceren met RC5-64. Yeah Right! :D
Nog geen 2 maanden later hadden ze hun output verveelvoudigd en hadden Qwie (van Ronnie Tober) en ik het nakijken. Wie waren die 2 kleine frutteams dan?

Team Forsaken en Team ColdFusion :D Die laatste zijn nooit meer gestopt :)

Een ander mooi moment was toen ik mezelf uitnodigde bij een ander subteam. De toenmalige leider van dat subteam is nu toch een redelijke goede kennis/vriend geworden.
* Mobster wordt er een beetje emotioneel onder

Verder vond ik mezelf altijd erg nuchter en wist ik van mezelf zeker dat ik nooit erg afhankelijk zou worden van of waarde zou gaan hecthen aan een forum of een community.
Hoe ongelijk ik had is mij vaak duidelijk gemaakt met als dieptepunt (en toch ook een hoogtepunt) het overlijden van irrelevant ;(

Happy thought overheersen gelukkig nog! :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Ik zit ook nog niet zo heel lang bij de Dutch Power Cows, maar de tijd dat ik er bij gezeten heb, heb ik ook heel erg genoten. In mijn subteam, maar ook daarbuiten.

Verder wilde ik vragen/voorstellen. De genoemde links in ere te herstellen. Staat een beetje slordig allemaal :)

http://www.tweakers.net/nieuws/22305
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/463899

heb de mooie gigaflush topics ook terug gezocht, voor de liefhebber :)

DPC ECCp-109 hitparade van 19 juni
DPC ECCp-109 hitparade van 20 juni
DPC ECCp-109 hitparade van 21 juni
DPC ECCp-109 hitparade van 22 juni
DPC ECCp-109 hitparade van 23 juni
DPC ECCp-109 hitparade van 24 juni
DPC ECCp-109 hitparade van 25 juni
DPC ECCp-109 hitparade van 26 juni

De geboorte van de megaflush
RC5 Teams Top 100(22) en DPC Hitparade!

Eerste OGR megaflush

Dutch Power Cows OGR25-hitparade van 19 januari

Als ik tijd heb zal ik nog wat hoogtepunt hitparades zoeken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Z!oN op 15-10-2003 00:04 . Reden: Nog meer :) ]

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

Vele hoogtepunten zijn gepasseerd voor DPC in diverse projecten. Heeft iemand een linkje naar nog één of 2 werkende hele oude rc5-64 Hitparades? Ik weet nog dat je toen met 1000 a 2000 blokjes per dag DE man was bij DPC. Geinig om weer eens te zien en voor alle nieuwkomers leuk om er om te lachen!!

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Mar schreef op 15 October 2003 @ 07:57:
Vele hoogtepunten zijn gepasseerd voor DPC in diverse projecten. Heeft iemand een linkje naar nog één of 2 werkende hele oude rc5-64 Hitparades? Ik weet nog dat je toen met 1000 a 2000 blokjes per dag DE man was bij DPC. Geinig om weer eens te zien en voor alle nieuwkomers leuk om er om te lachen!!
Ik kan nog wel een van de eerste DPCH's vinden waarin ik terug te vinden ben. Dat was de DPCH van Dutch Power Cows hitparade van 18 mei. Dit was overigens in 2000 pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 23:15
DPC heeft niet alleen maar hoogte punten gekend met megaflushes.
Wie herrinnert zich nou niet de afloop van eccp?
ECCp - Hoeveel buffer had jij nog?

Bleek dat we ARS nog wel hadden kunnen pakken (en dus #1 overall eindigen!) als iedereen gewoon aan het flushen was geweest.

Persoonlijk had ik ook een buffer van 2,5 maand sparen, dat is erg zuur als je die niet meer kan flushen en er geen credit voor krijgt. Maar hebben we hier iets van geleerd? Ik geloof het niet :+ Mijn output @ ecc2 staat ook al 3 maanden op 0 :X

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Als klein lid: mijn 2 top30 vermeldingen.
Ze stonden in 1 seconde bij mijn forumfavorieten :D

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Mar schreef op 15 October 2003 @ 07:57:
hehe inderdaad... 1000 was helemaal geweldig ooit :) en een paar jaar later werd er per miljoen geflusht om de records toen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Mijn hoogte punt (van het afgelopen jaar ben nog maar een jaar lid :P) was toch wel de 14-daagse NC MF. we hadden zo een 150k verwacht en wilde 20k per dag gaan doen.... maar we hadden dus iets meer (voor ons ook onverwacht) en gingen toen nog even 7 dagen door :D waardoor we van plek 5 naar plek 2 gingen

en natuurlijk de flush van 17k op 15-9 jongstleden van mij en Yakuza- vond ik erg leuk

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Pagina: 1