Toon posts:

ADSL op mijn tweede computer zonder netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een ADSL abonoment bij planet, met een USB modem. Dus zo eentje die ik zo kan unpluggen. Nou wil ik wat op mijn tweede computer downloaden van rond de 300 mb. Mijn ma wil geen netwerk aanleggen :( dus ik zoek een oplossing. Ik dacht eraan om gewoon dat modem op die andere computer in te pluggen en lekker te internetten (als ik heb modem eerst geinstalleerd heb natuurlijk) Is dat mogelijk?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Tja waarom niet?

Money for nothin' and your chicks for free

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Als je daar ook je ADSL kabel in doet wel jah.
Het werkt toch ook op die andere computer, waarom zou dat modem niet werken met deze. :?

Verwijderd

Of je legt een draadloos netwerk aan, heeft je moeder in ieder geval geen last van kabels die over en nergens heenlopen.... :)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
In de tussentijd dat je dit hebt getypt had je het ook gewoon kunnen proberen.

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 11:54

VisionMaster

Security!

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 12:34:
Of je legt een draadloos netwerk aan, heeft je moeder in ieder geval geen last van kabels die over en nergens heenlopen.... :)
Argh je bent me voor :P

I've visited the Mothership @ Cupertino

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

En anders even op een CD/RW branden, ben je ook klaar.

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 11:59
Hij heeft een USB modem dus die kan hij zo in die andere pc prikken (als ie een usb aansluiting heeft) Dus dat moet geen probleem zijn dacht ik zo

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 23:10
anders kan hij altijd nog een 2de usb naar zijn comp laten lopen en het intnernet doorsturen als van de andere computer het internet niet mag worden onderbroken.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Moffin schreef op 14 October 2003 @ 12:45:
anders kan hij altijd nog een 2de usb naar zijn comp laten lopen en het intnernet doorsturen als van de andere computer het internet niet mag worden onderbroken.
Dan moet je een usb - bridge kabel aanschafen, vrij duur ;) kun je beter eventjes de usb modem in de andere pc prikken, of een cross kabel neerleggen voor een uurtje O-)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 21:44
nee dat kan niet....
met een USB modem kan er maar 1 pc tegelijk zijn ingebeld....
zonder netwerk is het modem aansluiten op die andere computer een werkende oplossing, maar dan moet je nog steeds een kabel leggen tussen de splitter en niet 2e pc

TheS4ndm4n#1919

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Mama wil geen netwerk dus dan gaat dit denk ik niet werken.

Als de kabelzooi het probleem is, dan is wireless de (dure) oplossing.
Of zo'n stopcontact ding waar ze recent reclame voor maken, maar dat moet je wel weer ICS gebruiken (of een hele dure router kopen die een USB modem kan delen maar dan kan je net zo goed een draadloze modem kopen.)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
:$ Oh, ik hoor het al, domme vraag van mij... SHAME SHAME :$ Sorry voor de overlast :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
Dicht. Probeer in het vervolg aub eerst een de/een zoekmachine, of anders door gewoon logisch na te denken. Want zo'n moeilijk probleem is dit ook weer niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.