Toon posts:

Nachtmodus in Win98se ??

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo People

Ik draai hier Win98se 350MegaHertz Pentium II 256mb ram geheugen en 10GB :)
Nou download ik vaak films etc.
Maar dat ding maakt super veel lawaai en met een andere computer hier in huis die heeft een nachtmodus ... dan lijkt het als of ie uit is maar hij werkt en je kan gewoon alles downloaden + dat er minder brandgevaar is
Ik vroeg me af of er hier toevallig een tool ofzo voor is!??
Bij voorbaat dank

Erwin

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 10:12
Nachtmodus? Dat lijkt me best handig kun je vertellen hoe je dat op die computer voor elkaar krijgt?

Verwijderd

Nachtmodus, alleen camera;s hebben dat toch ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Erwinfra,

Je vraagt om een tooltje, dus hoort deze vraag eigenlijk in Software Algemeen thuis (ook omdat ik de relatie met Windows niet echt zie). Echter, ontbreken er een aantal belangrijke punten in je topicstart. Zo zie ik niet zo goed wat je zelf al geprobeerd hebt, vind ik je topicstart niet uitblinken in duidelijkheid.

Ik doe je topic daarom dicht - als je nou nog een specifieke vraag hebt (bv: Hoe zorg ik ervoor dat mijn PC in standby gaat?) begin dan eens met zoeken, in zowel de FAQ's, als de search functie op GoT zelf.

Mocht je er dan toch nog niet uitkomen, open dan even een nieuw topic in het juiste forum (afhankelijk van je uiteindelijke vraag), en vergeet hier niet bij aan te geven wat je allemaal al geprobeerd hebt, en dergelijke.

Succes :)

Dit topic is gesloten.