[Box] Blueroom speakers uit kpn reclame en ervaringen ermee

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 15:13
Ik ben opzoek naar de speakers uit die KPN reclame. Ik heb hier op GoT al eens een linkje van gevonden, maar deze ben ik kwijt geraakt :z. Hier een voorbeeld afbeelding van die speakers:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ijzerverbeek/tweakers_01.jpg

Mijn vraag was welk merk speakers zijn dit? Misschien zijn er mensen die deze speakers hebben of al is gehoord hebben, hoe vonden jullie ze klinken? Zijn er merken die er vergelijkbaar uitzien, maar andere kwaliteit/prijs hebben. Ik vind namelijk vooral het uiterlijk heel erg mooi ervan :+ (maar het geluid moet ook mooi klinken, ga dus nog wel ff luisteren in de winkel)

edit:
Ow ja heb al het hele internet afgezocht, maar zonder een naam van die speakers kwam ik niet verder :X

[ Voor 6% gewijzigd door YscO op 14-10-2003 11:36 ]

Verwijderd

geen id maar ik heb ze bij de bijenkorf zien staan bij de gadgets....

• TeazNutz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06-2008

TeazNutz

Nerd

lijkt op sony

http://specs.tweak.to/7903

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Exirion

Gadgetfetisjist

Aan de conussen te zien lijkt het B&W, en ik meen te weten dat B&W een patent heeft op speakerbehuizingen met een aluminium honingraat constructie. Lijkt me dus niet onwaarschijnlijk dat het B&W is :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 19:47
Volgens mij zijn het "blue room" speakers. Ik weet zo niet meer van welk merk, maar probeer daar es op te googelen.

edit: http://www.podspeakers.com/
Het zijn de blue room minipod speakers en volgens de site heeft B&W er inderdaad wat mee te maken.

In groningen hangen ze in de chill-out van de bijenkorf, ze klinken echt supervet, maar zijn vooral supervet geprijsd, ik meen 2500 of 5000 euro voor een setje, iets in die orde van grote.

[ Voor 70% gewijzigd door Romeo op 14-10-2003 11:43 ]

• YscO
http://www.minipod.com/ :D

edit:
Das dus dezelfde link 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door YscO op 14-10-2003 11:43 ]

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

staan ook bij de bijenkorf (Arnhem iig). Wel geinige dingen, schijnt best goed geluid uit te komen.

Verwijderd

Vind... en gij zult niet verder zoeken :+
Blue Room
Originally founded under the umbrella of B&W, the very striking looking Blue Room speakers are back with a product called the Mini Pods. Priced between $450 and $499 per pair, the Mini Pods have iMac-like visual appeal. Blue Room also has a subwoofer that looks like a conga drum, called the Bass Station, for a modest $500. Clearly a product marketed toward Gen X and Gen Y, these speakers are named after a 20-minute techno tune by the U.K. act The Orb, which is a sort of Pink Floyd-like aural voyage, complete with quotes from Rickie Lee Jones.
Afbeeldingslocatie: http://www.audiorevolution.com/equip/ces2001/images/dscn0002

/edit: darn, Romeo en YscO finishten eerder, nahja, toch nog bronzen plak :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 11:45 ]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat zijn ze inderdaad ja. Ben benieuwd wat voor units ze gebruiken. De behuizingen zijn in ieder geval van ABS kunststof lees ik daar.

edit:
oh, dus inderdaad toch een vleugje B&W ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Exirion op 14-10-2003 11:44 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb vier van deze minipods en de bijbehorende centerspeaker. Het geluid is zeer helder. Ik ben nog even aan het sparen ;) voor de bijbehorende subwoofer voor met name films. Voor muziek luisteren zijn dit echt wel aanradertjes, ze zijn alleen niet echt goedkoop. (+/- 250 euro per stuk)

Schnijders in Rotterdam heeft ze staan, voor het geval je in de buurt woont en wilt luisteren.

• YscO
Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 11:44:
/edit: darn, Romeo en YscO finishten eerder, nahja, toch nog bronzen plak :+
offtopic:
Eindig je hoger dan het nederlands elftal :P
wokkie15620 schreef op 14 October 2003 @ 11:53:
Ik heb vier van deze minipods en de bijbehorende centerspeaker. Het geluid is zeer helder. Ik ben nog even aan het sparen ;) voor de bijbehorende subwoofer voor met name films. Voor muziek luisteren zijn dit echt wel aanradertjes, ze zijn alleen niet echt goedkoop. (+/- 250 euro per stuk)

Schnijders in Rotterdam heeft ze staan, voor het geval je in de buurt woont en wilt luisteren.
Natuurlijk ga ik ze eerst beluisteren voordat ik ze koop. Ze worden voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren en helemaal niet voor films. Ging mij om een mooi uitzient 2.(1) speakersetje. 250 euro is iets wat ik niet helemaal had verwacht O-).
Naja van de week maar is in amsterdam kijken of ik ze daar kan zien/beluisteren :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op eBay worden ze voor $269 verkocht per set trouwens
linkje

• voodooless
  • Laatst online: 06-08 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Idd, rond de 250 euro. Echter de versie die B&W orgineel verkocht was veel duurtder, omdat deze met de hand gemaakt werden van glasvesel. Deze versies zijn gewoon van plastic. Reviews geven een gemengt beeld. Men klaagd vooral over het tekort komen van de bas (je moet er ook niet teveel van verwachten van zo'n kleine speaker), maar over het algemeen wel tamelijk goed geluid. Je moet er denk ik ook aan wennen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Scarp
  • Niet online
Rik Stoet in Den Haag (www.rikstoet.nl) verkopen die dingen wel. Zijn niet echt superduur.

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 07:58
Je kan beter iets meer uitgeven voor speakers.
Ik heb ze bij staffhorst gehoord. En ze vallen zeker niet tegen. Maar ik denk toch dat je voor 80% design betaalt.
Als je er van houd, oke dan hou ik je niet tegen.
Maar ik heb bijv een half jaar geleden deze jbl speakers gekocht voor 200 euro samen.

Afbeeldingslocatie: http://www.audioreview.com/Channels/AudioReview/images/products/product_124334.jpg

Reviews
Ik vond ze zeker een stuk beter klinken dan de minipods. Ook geven ze aanzienlijk meer bass. En een beter hoog en midden.

Ik denk dat als je voor de minipods gaat zeker een sub erbij moet nemen.
Ook als je bijvoorbeeld later films wil gaan kijken kom je zeker bass te kort.

Mijn aanrader

Afbeeldingslocatie: http://www.weymouthhifi.co.uk/Images/quad-l-series/lseries-colours.jpg
Quad 11L

Dit zijn een van de mooiste speakers die ik gehoord hebt.
Ze geven zo mooi zuiver geluid. Ze plaatsen de muziek rechtstreeks in je kamer.
Alles komt mooi naar voren. De 2 baspoorten achter geven een zeer strakke bass.
Wat niet overweldigent is. Het hoog is zuiver en klinkt mooi zacht in de oren. Dus geen schele tonen. (wat bij JBL soms wel het geval is) Ook het rendement van de speaker voor z'n klein formaat is absolut geweldig. Ik heb lotr two towers er op gekeken. En het dreunt je kamer binnen voor zulke kleine speakers.

Dit was wel in combinatie met een Linn clasic versterker. Dus een van de top merken.
maar als ik jou was zou ik nog even veder kijken naar alternatieven.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijmen op 14-10-2003 21:16 ]

• wokkie15620
YscO schreef op 14 October 2003 @ 13:28:
Natuurlijk ga ik ze eerst beluisteren voordat ik ze koop. Ze worden voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren en helemaal niet voor films. Ging mij om een mooi uitzient 2.(1) speakersetje. 250 euro is iets wat ik niet helemaal had verwacht O-).
Naja van de week maar is in amsterdam kijken of ik ze daar kan zien/beluisteren :)
Op http://www.podspeakers.com/podspeakers.html kan je bekijken waar er allemaal winkels zitten.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-08 18:17
Razorfist schreef op 14 October 2003 @ 15:17:
Op eBay worden ze voor $269 verkocht per set trouwens
linkje
heeft iemand/kent iemand die ervaring heeft met deze deal? $269 is ongeveer de helft voor twee die je in Nederland (Raf) betaald. Ik vind het uiterst raar dat speakers die in Europa gefabriceerd zijn zoveel goedkoper in Amerika te krijgen zijn...

Verwijderd

gebruiken ze in de serie sam sam ook niet deze speakers

Verwijderd

:|
wokkie15620 schreef op 14 October 2003 @ 11:53:
Ik heb vier van deze minipods en de bijbehorende centerspeaker. ............ ze zijn alleen niet echt goedkoop. (+/- 250 euro per stuk).
dus je hebt 4 minipods maal 250 euro plus de centerspeaker (ook 250 euro?) :|

of maak je een foutje en bedoel je per setje dus 2 maal 250 euro? plus de centerspeaker (ook 250 euro?) 8)7

er komt redelijk geluid uit lees ik in diverse posts.......

amazing......

Verwijderd

zoals gezegd, oorspronkelijk een ontwerp van B&W. Later zijn de designers van de blueroom speakers voor zichzelf begonnen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 00:10:
Aangezien die pods vooral als satellietjes betdoeld zijn moet je er ook eigenlijk de subwoofer bij nemen, en als ik me niet vergis kost die een slordige 1000 euro.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
Exirion schreef op 27 oktober 2003 @ 00:34:
[...]

Aangezien die pods vooral als satellietjes betdoeld zijn moet je er ook eigenlijk de subwoofer bij nemen, en als ik me niet vergis kost die een slordige 1000 euro.
nope, rond de 500 euro

ik ben op et moment aan het sparen voor zo'n setje (5.1) maar ik zoek nog een goede versterker erbij. Iemand aanraders? Ik kijk vooral films en speel af en toe een game op mijn projector.

Verwijderd

The coolest and most outrageous looking speaker on planet hi-fi, the Minipod first appeared a number of years ago, when the brand started out as a B&W spin-off operation. The now independent Blueroom (which also operates a record label) is re-introducing the Minipod - and at a much lower price than before.

Thanks to the decision to 'tool up' and make the complex enclosure from moulded ABS plastics, rather than the hand fabrication of the fibreglass originals, the new Minipod sells for a relatively affordable £250, instead of the original's £400. But I'm not sure you'll easily find it down at your local hi-fi shop - the initial marketing plan is to use the Internet. Check out the website at the address below.

Looking like a teddy bear from the front, or a giant beetle from the rear, the curvaceous enclosure has powerful acoustic advantages over the regular rectangular box, both inside and out. The varying dimensions and curves mean that internal standing waves and reflections will be well dispersed, while on the outside the curves around the drivers avoid any baffle-edge discontinuities.

The new version is more sensitive than the original, and uses a silk fabric dome tweeter in place of a metal dome to improve the ruggedness of this grille-free design. The high-gloss 'two-pack' acrylic painted finish is available in silver, white, blue and black. There's a very clever tripod foot arrangement, which allows some tilt adjustment, and an optional wall bracket is being prepared. Not only is the speaker itself more environmentally friendly than before, but it has a radical inflatable packaging system which is also re-usable as a backpack (I'm reliably informed).

Although the thinwall enclosure maximises the internal volume, this is still a small loudspeaker, and uses a small, port-assisted main driver with 90mm Kevlar cone. A single pair of terminals is fitted - high class spring-loaded devices quite able to take fat cables or 4mm plugs. Not surprisingly, there's no grille provision, but the three-leg support is very neat andstylish, with a largish footprint clearly intended for shelf-mounting.

Not surprisingly, the in-room responses show limited bass output below 100Hz, which indicates that close-to-wall mounting is mandatory - a bit of a shame maybe, as wall reflections will tend to interfere with the potential midrange smoothness.

Sound Quality

The Minipod has no direct competitors in this group, and the 'differentness' of its enclosure engineering might well have contributed to a rather uneven response from the panel. The basic lack of bass weight and power was a fundamental and unavoidable limiting factor, and it was clearly struggling with our larger-than-average listening room, but it should deliver a fuller balance in smaller rooms.

In other respects it did well. It doesn't have a particularly dynamic sound, but does have a refreshing freedom from the usual 'wooden box' character which is endemic with conventional small box loudspeakers. It's a very clean-sounding speaker, and delivers a wonderfully spacious and 'out-of-the-box' stereo soundstage.

Conclusion

One should not dismiss the Minipod as a joke. Of course it is a joke , but a very good one, the punchline being that it works rather well, and can show most of its competitors a few things about freedom from boxiness as well as style. In the final analysis, it does lack muscle and is an obvious candidate for adding a subwoofer (Blueroom's working on one), but within inevitable price/size constraints the Minipod deserves a Recommended flag.

PMe
Aldus een hifichoice review.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Zijn heerlijke speakertjes. Heb twee als rearspeakers en als ze eenmaal ingespeeld zijn zullen ze je verbazen.

En qua bass valt het wel mee. (voor de audio dan)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:44

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ze zijn ooit ontwikkeld door B&W in de eerste Nautilus serie. Hun grotere broertje verklaard ook gelijk de naam van die serie, aangezien die een slakkehuis (of eigenlijk het huis van een Nautilus, een soort inktvis) had als klankkast voor de woofer. Door dat slakkehuis was het 1 van de weinige speakers met een ideal klankkast die ook nog in een woonkamer past...
Als je goed naar deze speakers kijkt, zie je nog steeds iets van een slakkehuis lopen van woofer naar bass tunnel.

Maar ik denk dat er idd tegenwoordig voor dat geld betere speakers te koop zijn, en als je ze koop, design toch wel een reden moet zijn.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• wheeler
ik wil eigenlijk aleen 2 minipods als front/rearspeaker hebben en de rest van een minder opvallend kaliber hebben ;) hierdoor vang je het probleem op dat ze niet enorm veel bass hebben maar heb je toch twee opvallende speakers in de huiskamer. (wil je 5 van dit soort elementen in je kamer hebben? is dat niet een beetje overdone?).

Maar er is niemand die ervaring heeft met deze ebay verkoop? wellicht moet ik het er dan maar opwagen :P

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Ik denk als je goed zoekt, je ze ook wel voor die prijs gewoon in een winkel in NEderland kunt vinden. Je zou ook kunnen kijken in het grensgebied van Duitsland, daar zijn soms spullen aanmerkelijk goedkoper. :)

Senile! Senile Oekaki

• wokkie15620
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 00:10:
:|
[...]

of maak je een foutje en bedoel je per setje dus 2 maal 250 euro? plus de centerspeaker (ook 250 euro?) 8)7

er komt redelijk geluid uit lees ik in diverse posts.......

amazing......
Centerspeaker is 439 euro, maar hij ziet er wel erg mooi uit. Ik heb nu 4 minipods + centerspeaker. De boxen zijn zeker niet alleen als satellieten bedoeld, sub er bij is voor de effecten in films natuurlijk wel het mooist. Hij kost 849 euro, als ik me niet vergis en dat is toch wel een hoop geld.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

die B&W speaker designed by Dadara is ook geinig!

Afbeeldingslocatie: http://www.dadara.nl/images/uploads/20020320143551.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door beschuitfluiter op 28-10-2003 10:58 ]

¯\_(ツ)_/¯

• JWO
  • Laatst online: 21:54

JWO

whahah, nemen die lui zich nog wel serieus ? :P

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:23

Indoubt

Always be indoubt until sure

Als ze dat lijf nou wat groter maken kun je er een 4e orde bandpass in maken voor het laag :)

Een maal raden waar je de br poort kunt wegwerken >:)

• arend71
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

arend71

Audionut

mijn vriendin heeft ze op mijn aanraden gekocht. Ze zijn helemaal super! Klinken heel enthousiast en zijn supergeschikt voor bijvoorbeeld een verjaardagsfeestje (mits je er een aardige versterker aanhangt want ze vragen best veel vermogen wanneer je het laag onvervormd wil houden op hoge volumes).
Als je het geld hebt en je vind ze er tof uitzien moet je ze gewoon kopen. Het geluid zal je absoluut niet tegenvallen.

• wheeler
_bas_ schreef op 28 October 2003 @ 10:29:
Ik denk als je goed zoekt, je ze ook wel voor die prijs gewoon in een winkel in NEderland kunt vinden. Je zou ook kunnen kijken in het grensgebied van Duitsland, daar zijn soms spullen aanmerkelijk goedkoper. :)
iemand tips waar ze goedkoop zijn? Bij de Raf in Amsterdam zijn ze in ieder geval duurder dan elke andere plaats waar ik ze gezien heb: €299 p.s voor de normale en €349 voor de special edition (ander kleurtje that is).

Is er niet een soort pricewatch voor dit soort zaken? anders moet ik via minipod.com alle zaken in Nederland afbellen/mailen naar hun prijzen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door wheeler op 28-10-2003 13:19 . Reden: prijsfoutje ;) ]

Verwijderd

wheeler schreef op 28 October 2003 @ 13:15:
[...]

iemand tips waar ze goedkoop zijn? Bij de Raf in Amsterdam zijn ze in ieder geval duurder dan elke andere plaats waar ik ze gezien heb: €299 p.s voor de normale en €349 voor de special edition (ander kleurtje that is).

Is er niet een soort pricewatch voor dit soort zaken? anders moet ik via minipod.com alle zaken in Nederland afbellen/mailen naar hun prijzen ;)
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijzen, alhoewel ik ze erg hoog vindt :( Het moet tochg goedkoper kunnen ergens...

Het geluid is niet zo goed, maar het design wel!!

Verwijderd

De kunstenaar Dadara heeft voor B&W speakers ontworpen die ook deze ronde vormen hebben, maar nog veel cooler zijn!:9

check http://www.dadara.nl/index.php?page=1&catid=261

(ik weet niet hoe je hier een fotootje in moet plakken helaas)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

€250 per speaker duur??? Mensen mensen... Dat is toch een prijs die je normaalgesproken betaalt voor een redelijk goedkope middenklasser...
Tsjah, tis niet mijn voorkeur (doe mij maar groot en vierkant), maar ze zijn zeker wel apart...

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 10:44
Jaaaah die Dadara babies, daar was ik naar op zoek! Kon alleen de link niet meer vinden. Die zijn idd nog veel gaver. O+

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb er twee aan een Marantz stereo versterker hangen.
Ook ik ging in eerste instantie op het design af. Maar ik vind dat ze zeer zeker lekker klinken. Er zou iets laag bij kunnen maar de bass op je versterker een klein beetje open draaien doet al wonderen.
Ik heb ze in de winkel met sub gehoord, helemaal te gek, maar nog even wat te duur
Afbeeldingslocatie: http://store4.yimg.com/I/br1_1754_1044841

Tuurlijk kun je voor dat geld speakers kopen die beter klinken maar die zijn dan ook een meter hoog en lelijk kersenhout ofzo...

Ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.avplaza.co.kr/ossb2/Root/avplaza/theater/speaker/sp_blue5.jpg
Ze blijven gewoon :9~

Ik wil binnenkort de mijne op gaan hangen:
Afbeeldingslocatie: http://store4.yimg.com/I/br1_1754_2551656

• wheeler
ik heb net twee nieuwe rode (dus speciale kleur) Minipod's op E-bay gekocht voor €200 (da's inclusief $38,- postkosten, gelukkig staat de $ nog redelijk gunstig). Er zit een klein kinkje in het rubber van de speaker, wellicht kan ik dit (laten) repareren. Zal snel geld overmaken naar mijn Paypal account en dan horen jullie snel mijn bevindingen :)

Verwijderd

wheeler schreef op 05 november 2003 @ 11:11:
ik heb net twee nieuwe rode (dus speciale kleur) Minipod's op E-bay gekocht voor €200 (da's inclusief $38,- postkosten, gelukkig staat de $ nog redelijk gunstig). Er zit een klein kinkje in het rubber van de speaker, wellicht kan ik dit (laten) repareren. Zal snel geld overmaken naar mijn Paypal account en dan horen jullie snel mijn bevindingen :)
Ben benieuwd.. Naar het geluid en naar de reparatie...

• Christoph
  • Niet online
Nog niemand die

http://cgi.ebay.com/ws/eB...3053310770&category=14993

bij deze dude al eens besteld heeft? :)

* Christoph toch ook beetje gevallen voor de looks van deze speakers.

• wheeler
gezien het aantal positieve reacties lijkt het me de gok wel waard :) alleen heeft hij een beperkt aantal kleuren.

let op dat er nog minstens $38 post, package & insureance bijkomt!

• Christoph
  • Niet online
Ik vind ze in het blauw of zilver wel mooi :) zwart ook maar dat doet hij helaas niet idd.

En de shipping costs ben ik bekend mee :)

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 19:45
Ik had 4 zwarte op ebay nieuw gekocht. 1tje was beschadigd dus die terug gestuurd helemaal geen probleem en gelijk een vijfde besteld als center.
Ze klinken super op mijn NAD T742!

ik wil die sub (bass station) ook maar in Nederland zie ik die niet onder de 899,-

Weet iemand een leukere prijs ergens?

• wheeler
Mijn rode minipods zijn ook binnen! heeft 6 weken geduurd om ze vanuit Amerika hier te krijgen maar voor dat geld mag ik niet klagen ;) E-bay werkt voor dit soort goederen heel goed.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/minipods.jpg

Geluid bevalt me prima, zit meer bass in dan ik had verwacht omdat de reviews hier niet heel positief over. De bass station van Blueroom is me te duur, denk dat ik voor een alternatief, minder opzichtige subwoofer ga.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:45

mphilipp

Romanes eunt domus

Zien er erg mooi uit. Reviews zijn ook redelijk lovend (op de site staan wel links naar reviews die minder serieus te nemen zijn). Het mooie is dat je deze speakers lekker los kunt kopen, zodat je langzaam aan je set kunt opbouwen. De center van de Cinepod reeks schijnt heel erg goed te zijn. De sub daarentegen valt tegen. Dat kun je ook zien, want hij gaat maar tot 40Hz en dat is voor een beetje serieuze HT te weinig. Voor dat geld koop je een sub die lager kan.

Ik denk dat ik ga sparen voor een paar podjes... :9~

Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Hoe zit het met die beschadiging die je had? Merk je daar wat van of is het alleen optisch?
Mooie dingen :) Ik heb ook serieus gekeken naar het importeren vanuit de US of Canada, maar het werd me nog steeds te duur.

• wheeler
klopt, het kinkje in het rubber van de speaker. Eerlijk gezegd stoort het niet want je ziet het nauwelijks. Zal nog wel eens een close up foto maken maar op dit moment durf ik niet aan het rubber te sjorren, straks scheurt het :P

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

vergeet niet in te laten spelen voor het oordelen.. die dingen doen er best wle lang over

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

ik ken een winkel die alle Blueroom speakers op voorraad hebben in elk kleurtje, ik vind ze zelf zeeer goed klinken, was boven mijn verwachtingen!

zie ook www.hificorner.nl

(misschien is dit spam, maar dit is een van de weinige winkels die ze allemaal heeft staan.)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 11:53 ]

Pagina: 1