Toon posts:

quake3 en chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie hoe het komt dat mijn chellomodem spontaan begint te synchroniseren (met als gevolg dat mijn connection lost is, maar na een tijdje herpakt de modem zich weer) als ik een tijdje online quake3 aan het spelen ben? Ik word er echt zwaar depressief van....:(
mijn quake3 rate is 20000 en snaps is 40

Verwijderd

hmmzz heb ook chello en com21 ding...speel ook q3 nergens last van *D

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 22:11
Tja, chainsaw, had je toch niet die Com21 modem door Chello moeten laten omruilen... :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Topicstarter
euh... ik heb nooit een com21 modem gehad...
ik heb ineens een modem van chello gekregen (het is een modem van LANcity)

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ehm, je vergist je. Maar dat komt omdat die "chainsaw" hier toevallig dezelfde nick heeft als ik op de chatbox.
Dan weet de rest 't vast, Chainsaw van de chat is niet Chainsaw van GOT. (tja, moet maar he, was al hele tijd zo, alleen nu de nick chainsaw ingenomen wordt, wordt 't wel wel lastiger :()

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gaat het toevalig om een Theryon modem?
Deze moeten eens in de zovel tijd alle instellingen chekken, als dat niet snel genoeg gebeurd (traag netwerk enzo)dan liggen je downloads en games er uit :(
Tijdens het chekken heb je heel even geen netwerk verkeer.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1