Yes, ik heb weer een echte Troll gevonden.

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=227740

Staat in een draad met Rambus, dus volgens mij zitten er veel trollen in de lucht :).

* Delerium word te fanatiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ecteinascidin, dan kan jij mooi de plek van irrelevant overnemen, als hij ons voor een lange tijd verlaat... ;)

Rambus, P4, Itanium ed nieuwsposts zitten altijd vol met gniepige trolletjes, maar deze staat al op -1.

[edit]
hij is het er niet echt mee eens. Wie legt het hem ff uit en incasseert een -1 offtopic? ;)
Die nieuwe reactie is trouwens offtopic, niet een troll.
Hij geeft trouwens in die reactie wel een argumentatie die in de bovenstaande reactie ontbreekt.

Of die argumentatie klopt is een ander verhaal :)
Want eigenlijk is de stelling van de newspost dit : Er wordt weinig geproduceerd, dus RDRAM is zeldzaam, dus erg duur, maar als er meer geproduceerd zou worden, zou het goedkoper worden en zou er dus meer vraag naar kunnen ontstaan.
IMHO heeft dat dus niets te maken of rambus goed/slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Hij zal zo wel komen klagen, staat er tot zijn verbazing een topic aan gewijdt :). Dan volgt hier mijn motivatie
Ja, maar dan vergeet je ook weer de wet van Nitraat.
regel 1) Deze regel voegt niets toe en hoort op niveau nul
" Als het duur is en er een slechte presteert, dan koopt niemand het"
regel 2) de gebruikelijke ongefundereerde kritiek op Rambus. Dit zou je ook op Levi 501 kunnen toepassen en reken maar dat het verkoopt
Of je moet wel heel vaak het volgende gedaan hebben |:( |:(
regel 3) Insinuatie dat de mensen van Rambus debiel zijn (geworden).

Als dit dus geen troll is, dan weet ik het ook niet meer.

De reden dat ik zuks niet op Tnet post is simpel. Ik plaats alleen zinvolle dingen op plaatsen waar het hoort.

(kan ook slecht voor mijn karma zijn (wie weet) , maar die probeer ik gewoon schoon te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
* irrelevant heeft weer eens laf een overbodig gegeven, omdat hij toch niet meer naar -1 te krijgen is

Je kunt hem ook mailen, ipv een off-topic reactie plaatsen om het uit te leggen. Zijn mailadres is openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

Desondanks is die posting inmiddels al 14x gemodderd :)
Er zijn dus heel wat mensen die daarover gestruikeld zijn, tellen dubbele modereringen eigenlijk ook mee als punten?
Want dan heeft het hem geen windeieren gelegd :)

Powered bij meergranenbrood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik iets gemist is de tussen tijd dat ik er nie was...Dus heb ik een paar vragen...
1.Wat is een Troll?
2.waarom staat deze informatie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Simpel: Dit is OF niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd Haarloos, jij bent hier een beetje verdwaalt door op threads met een smiley of een domme opmerking te reageren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.