Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Waarom, de FX kaarten kunnen misschien wel DX9 aan maar Go kaarten bezitten langzamer geheugen als desktop kaarten en dat merk je ook.
De GF4200 Go daartegen is een perfecte mix tussen kracht en mogelijkheden. Natuurlijk is de GF4200 Go niet zo snel als de desktop versie, bij lange na niet, maar dit mobiele chipsetje bezit wel aardig wat kracht als het om gamen gaat.
Plus..... 236.81 Euro meer alleen maar ondat een kaartje DX9 zou moeten ondersteunen....
BTW, de standaard radeon is niet gek maar wel wat..zwakjes en weiniger.
En 64Mb videoram is relaxt hoor, vaak is dat echt de ondergrens om bepaalde games mooi te kunnen spelen of DVD's of High Quality Video goed te kunnen zien.
Als je van DivX-jes kijken houdt, GF4200 Go :-)
Zolang je maar een videokaart met DEDICATED geheugen hebt zit je goed met een laptopje.En 64Mb is zeker voor de iets zwaardere games of hoge kwaliteit video heel erg handig.
[ Voor 11% gewijzigd door swampy op 14-10-2003 10:48 ]
There is no place like ::1
maar ik denk dat idd de 4200 go de beste keuze is
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
En dit klopt dus niet. Ik draai hier al mn DVDtjes op een P3-500 met een 32mb atikaart. (DIVx ook). is wel een desktop.swampy schreef op 14 October 2003 @ 10:46:
En 64Mb videoram is relaxt hoor, vaak is dat echt de ondergrens om bepaalde games mooi te kunnen spelen of DVD's of High Quality Video goed te kunnen zien.
Divx loopt trouwens ook heel soepel op de Intel Extreme Graphics 64mb shared van mn zus.
Maar ik zou ook gaan voor de 4200 hoor.
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
32Mb kan ook hoor, voor DivX in ieder geval zeker wel. Maar shared geheugen is behoorlijk langzaam....dus geheugen intensieve games/taken die ook video output wensen worden erg langzaam. Tuurlijk je kan natuurlijk ook wel alles in Software modus draaien om de videokaart te ontzien ( aangezien het shared memory is ) maar dan hang je weer zwaar op de processor.mentalmadnizz schreef op 14 October 2003 @ 18:59:
[...]
En dit klopt dus niet. Ik draai hier al mn DVDtjes op een P3-500 met een 32mb atikaart. (DIVx ook). is wel een desktop.
Divx loopt trouwens ook heel soepel op de Intel Extreme Graphics 64mb shared van mn zus.
Tja, dedicated blijft het beste :-)
There is no place like ::1
Tja, maar dan heeft het geen zin om die duurdere Insipron 8600 te kopenswampy schreef op 14 October 2003 @ 19:15:
Tuurlijk je kan natuurlijk ook wel alles in Software modus draaien om de videokaart te ontzien ( aangezien het shared memory is ) maar dan hang je weer zwaar op de processor.
Tja, dedicated blijft het beste :-)
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 20:06 ]
ze hebben stuk voor stuk gewoon zelf ddr mem mee gebakken
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Ik draai al mijn divx filmpjes met perfecte kwaliteit op een 8mb videokaartjementalmadnizz schreef op 14 oktober 2003 @ 18:59:
[...]
En dit klopt dus niet. Ik draai hier al mn DVDtjes op een P3-500 met een 32mb atikaart. (DIVx ook). is wel een desktop.