Macromedia & Ebay

Pagina: 1
Acties:

• GeeForce23
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2023
Hoi,

Eerst en vooral : ik heb de search gebruikt en kon niet echt vinden wat ik zocht.

Ik heb pas besloten om zelfstandig te gaan webdesign-en en wou daarom een officiële versie van Studio MX aankopen. Nu zag ik op Ebay een aanbieding voor Studio MX 2002. Na navraag gedaan te hebben bij de aanbieder, blijkt het wel degelijk om een officiële versie te gaan, boxed, maar wel de upgrade versie. Blijkbaar moet enkel een serial van een vorig product (vb. Dreamweaver 3 of zo) worden ingegeven om na te gaan of je in aanmerking komt om de upgrade te installeren. Content vd CD's zijn verder identiek aan de full version.

Graag had ik nu geweten of ik dit officieel en legaal kan gaan gebruiken in m'n bedrijfje. Kan ik zomaar die licentie overnemen, zelfs al heb IK die vorige producten niet ? Als ik dit aankoop via Ebay, moet dit dan expliciet MET factuur om in m'n bedrijf te gaan gebruiken ?

Misschien dat iemand van jullie soortgelijke ervaringen heeft meegemaakt ...

Alvast bedankt voor de reactie ;)

geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz

Verwijderd

Het gaat om een upgrade en niet om een compleet pakket dat je wilt aanschaffen. Upgrade is veel goedkoper. Lijkt me dan wel duidelijk dat het niet legaal is om een illegale oudere versie te nemen en daar dan een gekochte upgrade overheen te zetten.
Je hoeft geen factuur te hebben om hem legaal in je bedrijf te kunnen gebruiken. ALs je maar een officiele licentie hebt. Die factuur is leuk voor je belastingaangifte (aftrekpost).