Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL] Meer onderscheid/afstand tussen verstuur/bekijk

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18
Nee, dit is niet een request om je eigen topic op slot te kunnen zetten :P

Als je een grote openingspost moet maken (voor bijv. één van de "Het grote ... topic") dan wil je graag zien hoe de post er al uit ziet als je een beetje getypt hebt. Helemaal als je met dat irritante tabellen systeem werkt van react :+.
Helaas is er de kans dat je dan op "Verstuur Bericht" ipv. "Bekijk Bericht" drukt.
Mijn vraag is dan ook, kan er een optie komen die je kunt aanvinken zodat de "Verstuur Bericht" knop niet ingedrukt kan worden? Of kunnen jullie op z'n minst meer ruimte zetten tussen beide knoppen?

Ik vroeg me trouwens af wanneer de volgende update van React komt. Dit omdat er een paar mooie features inzitten die ik graag zou willen gaan gebruiken zoals de align functie voor afbeeldingen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

Helaas is er de kans dat je dan op "Verstuur Bericht" ipv. "Bekijk Bericht" drukt.
hmz, zo'n leuke feature request heb ik in tijden niet gehoord :D

ik rename hem ff naar [tpl]...

ps. je kan ook alt-P gebruiken zodat je nooit misklikt :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18
Nog een ideetje.
Als je een bericht post zou het leuk zijn als er in dit venster een linkje stond naar de FAQ waarin de bracket codes staan. Lijkt me wel zo handig.

Waar staat TPL eigenlijk voor?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

TPL = template... maw alles wat grafisch veranderd dient te worden valt onder GoT zelf, en niet React. Zo kan ACm of iemand anders makkelijk zien wat hij/zij zelf dient te beantwoorden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

/onzinnig

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.