Toon posts:

Raar icoontje in Photoshop!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste ....,

Ik was in Photoshop 7.0 NL een beetje aan het werken, en opeens deed ik iets waardoor er twee icoontjes in mijn werkvlak stonden. Weten jullie hoe ik deze icoontjes weer weg kan krijgen? Op de screenshot hieronder zie je welke icoontjes ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.knippers//Gathering%20of%20Tweakers/Photoshop%20vraag./screen.png

Bvd,
Ivo

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ik heb de engelstalige versie. Bij mij staat het onder View -> Extra. Dit heeft te maken met de Slice tool dacht ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is verholpen! Bedankt The_wave!

• STN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

ctrl+h

heeft idd met slices te maken.

Verwijderd

Hoe zet je deze slicesweergave trouwens standaard op "uit"?

Verwijderd

De slices functie staat normaalgesproken al uit hoor! Je kan 'm idd activeren of uitzetten onder 'View' en dan 'Show' daar kan je ook je Guides oftewel hulplijnen en Grid aan- en uizetten.

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Ik weet zoals gezegd dat het met ctrl+h werkt, in versie 6 had ik er geen last van, toen ik overstapte op 7 is het veranderd en standaard aan, ik ben benieuwd of het ook standaard uit kan

E-Developing

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 18:15

gvdh81

To got or not to got..

ja dat wil ik ook wel eens weten...

Verwijderd

ik heb 6.0 en staat standaard aan. Als ik show extra en/of show slices uitzet staat ie na een nieuwe opstart weer vrolijk weergegeven. Al een paar keer gezocht in de user preferences maar nix gevonden.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Kom op mensen, ga de handleiding eens lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.