Toon posts:

Win2000 of Me?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment Windows 98 SE en wil upgraden naar één van de twee. Ik heb gehoord dat W2k erg snel is in combinatie met DX8 en de detonator 7.17. Is dit echt zo en kan ik beter naar W2k upgraden of is het beter om Me erop te zetten? Ik heb slechte ervaringen met W98SE...... :r

-=tHx=-

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:28

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Win2k Rules!!

If it bleeds, it can be killed!

Verwijderd

Kijk op http://www.ntcompatible.com voor problemen met spellen en zo!
Ik draai daarom ME

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Voor games kan ik WinMe aanraden ! (uit ervaring dan)

Murphy was an optimist

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wat betreft die compatibility van games en windows2000..... ik heb zelf nog nooit problemen gehad.... misschien omdat ik die games niet speel die WEL problemen opleveren. Wat betreft de snelheid.... w2k met dx8 en nvidia 7.17 is echt VEEEEEEL sneller dan eerst. Okee, nog niet zo snel als windows 98 of windows ME, maar vergeet niet dat de stabiliteit van windows 2000 niet te vergelijken is met die van winme, laat staan win98. Voor de aardigheid, ik draai met mijn systeempje 6300 punten 3dmark onder w2k. Lijkt me meer dan genoeg 8-)
Als je geen spellen hebt (wil) die niet draaien onder w2k, dan zou ik ABSOLUUT gaan voor windows 2000.
Oh toch nog 1 belangrijk punt.... wat voor scanner heb je? mijn Mustek paragon 600 CD II draait dus niet onder w2k.
Voor mij trouwens geen reden om winme te gaan draaien... schaf wel een andere scanner aan. Bovendien is mijn mening dat Windows ME :r
Ik heb op verschillende systemen met verschillende installaties (Van verschillende winme-cd's), winme binnen 2 weken volledig vern#@%!#@. Niet opzettelijk..... oftewel... wat mij betreft is winme echt een fuck-os

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 14:55
W2K!!!
Ik heb win me gehad en binne een week deetie nix meer.
Win2k heb ik nooit problemen mee, behalve dan dat sommige spellen het daar niet onder doen.
Jammer dan.

Verwijderd

Topicstarter
THX guys! Ik ga het zometeen meteen installeren!!! >:)

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Ik gebruik ze beiden (dual boot), maar persoonlijk zou ik eerder kiezen voor Windows 2000 dan Windows ME. Windows ME is ook niet veel anders dan W98SE. W2000 is wat vernieuwender + met een nVidia chipset videokaart zit je goed qua drivers ondersteuning. :)

Er waren wel wat games die in het begin niet perfect wilde draaien met W2000, maar updates hebben daar een positieve draai aangegeven.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina: 1