Toon posts:

[wap11]oude firmware versie gezocht ivm probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog de firmware versie 1.01f liggen voor de Linksys wap11 ver2.2 ?

Ik heb hier een bridge met 2 van deze wap11's, sinds 1 week heb ik problemen met 1 kant, daar heb ik een firmware upgarde gedaan naar versie 1.1 (die dus op de linksys website staat).

Echter in deze versie(1.1) is bv de weca.htm pagina verdwenen, nu kan ik dus diverse benodigde netwerk setings niet veranderen om het netwerk stabiel te laten draaien.

Ook heb ik al geprobeert om een D-link (dwl900ap900+ versie 2.60 en 2.61) geprobeert erop te zetten, echter dan krijg ik een checksum error van de AP als ik deze wil upgraden....

Nu wil ik dus graag terug naar versie 1.01f echter ik heb dus de firmware niet en er is volgens mij geen mogelijkheid deze te backuppen vanuit de andere(mij lukt het in iedergeval niet)

Iemand tips hoe ik dit kan oplossen of hoe ik bv advanced netwerk settings (die in dat weca.htm menu stonden) kan aanpassen in versie 1.1?

Verwijderd

Topicstarter
Topic kan van mij betrefd gesloten worden, dankzij een zeer snelle reactie van een mede GOTter heb ik inmiddels een link ontvangen waar ik de oude firmware heb gedownloaden. Na upgrade werkt inmiddels alles weer zoals voorheen...

Het probleem zat dus wel degelijk in de firmware versie 1.1

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59

slaay

Natuurbeleven.com

Hierbij een link voor het archief: www.wirelessnederland.nl en dan downloads ;)

Dich bis echt unne foëzen haas