star trek voyager elite force bug/probleem

Pagina: 1
Acties:

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik weet niet hoe het level heet, maar hier gaat het over.
Je moet een harverster schip stoppen en dus wordt je naar een schip gestuurd wat op het harverster schip kan schieten. Ik heb tuvok naar de goede plek gebracht, alleen het werkt niet en stuurt me naar de achterkant van het schip.

Nu het probleem, hij blijft in de video vast zitten :(. Je ziet op de monitor naar welk gedeelte je van het schip moet lopen en dan gebeurd er niks. Je ziet nog steeds een zwarte balk onder en boven (bij elk videotje is dat) en het geluid. Voor de rest niks|:(

Heeft iemand dit probleem ook en misschien de oplossong. Anders mail effe een saved game na het videotje.

Thanks....
Mail: justin.terpstra@wolmail.nl

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Heb hetzelfde probleem ook gehad. Bij mij hielp het om een save op te laden van vlak daarvoor en dan ff koffie te gaan zoeken. In de tussentijd kon het filmpje rustig worden bekeken.

Of het bij jou helpt, ik hoop het :)

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Topicstarter
Op maandag 04 december 2000 17:49 schreef ecteinascidin het volgende:
Heb hetzelfde probleem ook gehad. Bij mij hielp het om een save op te laden van vlak daarvoor en dan ff koffie te gaan zoeken. In de tussentijd kon het filmpje rustig worden bekeken.

Of het bij jou helpt, ik hoop het :)
Het het level geladen vanaf het moment dat je met de lift omhoog moet, of moet je nog een saved game daarvoor laden, please tell me. Heb je anders nog een saved game voor me :?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sja, ik probeerde alleen de laatste save die ik toen had.

Een save die een stukkie verder is heb ik wel ergens, maar thuis en daar zit ik nie .;(

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Topicstarter
kan je het please mailen. We maar niet lukken |:(. Thanks

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Topicstarter
Effe wat duidelijker:

Wil nog steeds niet lukken, heb heel het level opnieuw gedaan, maar nog steeds het zelfde vage probleem :(, please weet iemand een oplossong of heeft iemand een saved game

Verwijderd

hmmzz, ik had er absoluut geen last mee.
Ik ben er gewoon voorbij gegaan en mot nu 1 of ander plasma ding gaan alignen.

ik ben wel een redelijk stukkie verder nu (bijna bij dat plasma ding), maar als hje m'n savegame wilt hebben, mail me ff...

Verwijderd

Het is inderdaad een bugje in het spel. Gelukkig kent het spel de optie skip cinematic of zo. Deze knop staat standaard volgens mij niet ingesteld. Je kunt hem gewoon bij controls instellen. Als je dan tijdens een 'video' op deze knop drukt slaat hij de video over.

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Topicstarter
al gefixed. Er is een update uitgekomen en die heb ik gedownload. In de beschrijving van de update stond dat ze het probleem hadden gefixed.

Verwijderd

Hmmz
k'hep et net uitgespeeld

tering die eindbaas slaat nergens op
hele spel is dik eitje
eindbaas vrij asociaal

en je merkt bijna niet dat je em pijn doet ofzo, dus geen id welk wapen je mot pakken :(
Pagina: 1