T-Mobile verlengen, Belminuten niet mee nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16444

Topicstarter
Op 8 September `03 heb ik mijn T-Mobile 300 `01 verlengd ,ik heb een T-Mobile 150 voor 1 jaar genomen.....

Nu blijkt uit de factuur die ik ontvangen heb van T-Mobile dat op het moment dat mijn T-mobile 150 ingegaan is, T-mobile mijn bel voorraad op nul gezet heeft.

Is dit een normale gang van zaken (bij T-mobile)?

Gaarne jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 18:59

Shedman

Met het hart op de goede plek

Voor zover ik me van mijn laatste verlenging kan herinneren niet ... maar toen was het ook nog Ben geloof ik.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

Het is inderdaad de nieuwe gang van zaken bij T-Mobile... De medewerker van T-Mobile lichtte mij hierover ook in toen ik een contract aan het verlengen was... dat was ook de eerste keer dat ik ervan gehoord had, dus eerst maar even de klant informeren! Die ging er gelukkig mee akkoord... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59821

Bij een verandering van het prijsplan is dat toch altijd zo geweest volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:16

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Dat is pure diefstal, je hebt tenslotte die minuten al betaald!
Das lekker verdienen zo voor die jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Moet je ze maar opmaken, je hebt zelf gekozen voor dat abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 13:53
Voor zover ik weet kun je je belminuten altijd meenemen na een verlenging, mits je het huidige abonnement verlengd. Ga je naar een ander abonnement, waar een compleet ander prijsplan aan gekoppeld is, dan kan dat logischerwijze niet. Altijd al zo geweest.

Daarom heb ik nog steeds me oude abo ook, Ben 260min '99. Zo staat het nog steeds op m'n factuur :D
Pagina: 1