Toon posts:

750 Mhz duron tweaken @ ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zwaar valt dit te tweaken? in combo met abit KT7 en 128 mb@133mhz noname, 230 watt voeding......

Ik heb hem nog niet, komt van de week binnen maar wil wel alvast gaan dromen over mooie dingen >:)

Verwijderd

900 MHZ + dat moet ie wel halen met een beetje mzzl haal je de ghz

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Voeding is wel aan de krappe kant .... AMD raad zwaardere voedingen ten zeerste aan !!
Ik zou daar eerst wat aan gaan doen voordat je me OCen begint.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Voeding maakt helemaal niets uit hoor, ik heb hier een Duron 800 met een KT7, hartstikke stabiel met 230 Watt voeding. :P

Deze is momenteel aan het inburnen, ben benieuwd hoe ver ik hem krijg, wil hem toch eigenlijk wel over de 1Ghz tillen. :9~

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Ik heb ook een duron 750Mhz maar dan met een asus a7v moederbord en die loopt stabiel op 1066Mhz *D (128 mb pc133 geheugen van norrod)
edit:

Met een 235 watt voeding

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Op maandag 04 december 2000 17:40 schreef HugoBoss het volgende:
Voeding maakt helemaal niets uit hoor, ik heb hier een Duron 800 met een KT7, hartstikke stabiel met 230 Watt voeding. :P

Deze is momenteel aan het inburnen, ben benieuwd hoe ver ik hem krijg, wil hem toch eigenlijk wel over de 1Ghz tillen. :9~
Ik zei niet dat het niet gaat werken maar de meeste voedingen in de recommended lijst van AMD zijn zwaarder of van een bekend merk. zie http://www1.amd.com/duron/power

Reink.

Murphy was an optimist

Verwijderd

De Gig moet je wel kunnen halen denk.
En ook met die 230W PSU.
Ik heb een Duron 800@1010 VCore 1,85V lopen op een 230W PSU. Geen problemen mee.
Ik wil hem hoger krijgen alleen moet de VCore ook hoger want hij wil niet booten op 1100. 1050 doet hij nog wel maar niet stabiel helaas. :(
Maar dat komt nog wel even de weerstand truuk op mijn A7V toepassen >:)
Suc6 er mee!

Verwijderd

is pc133 ram voor deze succesverhalen een must??

Verwijderd

Topicstarter
133 mhz lijkt me wel handig, ivm hogere bus speed, of heb ik dat mis?
Wat voor koeling etc gebruiken jullie voor zo'n duron projectje?
Thx
Pagina: 1