Toon posts:

Mijn documenten => vorige windows installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

ik heb hier een redelijk groot probleem. Een tijdje geleden was ik genoodzaakt om een windows reinstallatie te doen, ik heb toen niet geformateert (omdat ik mijn oude bestanden op mijn C ook nog nodig had) en enkel een reinstallatie van windows gedaan

nu stonden er in mijn mapje mijn documenten (van vorige windowsinstallatie dus) ook een hele hoop belangrijke bestanden. Nu is het probleem dat bij de nieuwe windowsinstallatie de oude map niet meer toegankelijk is.

Enig idee hoe ik in deze map kan geraken en hoe ik nog bestanden en dergelijke uit deze map kan kopieren?

(even ter verduidelijking: ik heb dus in de map documents and settings 2 mappen: namelijk de map vitamientje en de map vitamientje.vitamientje (net gelijk default user en defaultuser.windows etc...) ).

alvast hartelijk bedankt
vitamientje

Verwijderd

Topicstarter
sry foutje gooi maar dicht :$

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 21:11:
Hallo mensen

ik heb hier een redelijk groot probleem. Een tijdje geleden was ik genoodzaakt om een windows reinstallatie te doen, ik heb toen niet geformateert (omdat ik mijn oude bestanden op mijn C ook nog nodig had) en enkel een reinstallatie van windows gedaan

nu stonden er in mijn mapje mijn documenten (van vorige windowsinstallatie dus) ook een hele hoop belangrijke bestanden. Nu is het probleem dat bij de nieuwe windowsinstallatie de oude map niet meer toegankelijk is.

Enig idee hoe ik in deze map kan geraken en hoe ik nog bestanden en dergelijke uit deze map kan kopieren?

(even ter verduidelijking: ik heb dus in de map documents and settings 2 mappen: namelijk de map vitamientje en de map vitamientje.vitamientje (net gelijk default user en defaultuser.windows etc...) ).

alvast hartelijk bedankt
vitamientje
Het lijkt me dat je dit het beste met 1 van de welbekende recovery proggies moet kunnen terug halen. Ik d8 zelfs dat Partition Magic dit deed. Als je in de search ff kijkt zal je meer dan genoeg vinden ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Aangezien dit over Windows gaat , gooi ik dit topic even naar onze vriendjes aan de ander kant de van muur Non-Windows Operating Systems -> Windows Operated Systems dus, aangezien je het al opgelost hebt, gaat 'ie nog op slot ook :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.