Toon posts:

usb mp3 spelertje... maar ook voor de mac...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben al tijden op zoek naar een mooi mp3 spelertje... je weet wel zo'n usb stick dingetje.. en er zitten heel wat mooie bij.. maar er zijn er maar weinig die ook als mass storage device op de MAC werken.. ik heb namelijk thuis een pc, maar op mn werk een mac (os9) en daar zou ik m ook graag willen kunnen gebruiken om es wat bestanden mee te nemen...
is er eentje die al mijn wensen kan vervullen? of ben ik gewoon verwend en moet ik we 2 nemen 8)7
of moet ik toch naar dingen als een ipod gaan kijken? ik ben alleen bang dat ik die niet op de fiets kan gebruiken, zo'n schijf lijkt me toch erg kwetsbaar... en ik wou nou juist van de schokkende muziek af zijn...

ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee

(en in case you're wondering... ik heb de fckng search al gebruikt hoor... en meer dan eens... ongeveer elke dag de afgelopen 2 maanden, maar de juiste speler kwam naar mijn inzicht steeds niet voorbij... maar misschien hebben jullie goede ervaringen...)

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 15:05
de iPod is iig schokbestendig, ik dacht 3 minuten buffer oid? Plus, ik gebruik hem ook op de fiets, no problemo hier :)

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
De iPod heeft 25min buffer, om de HD zo min mogelijk te laten spinnen. Alleen als je Wave gebruikt voor je muziek op je iPod heb je kans dat hij overslaat. Dat is eigenlijk alleen als je rent en hij zit in je broekzak ofzo. ;)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
ow... maar kan de schijf niet beschadigen dan ofzo? ik bedoel ik heb hem altijd in mn broekzak op de fiets, dus dan gaatie de heletijd op en neer... en soms moet ik ff rennen voor de bus/trein...

maar in principe kan het dus wel?!
hmm...

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:08

Reinier

\o/

Ik vroeg me af of het aan de mp3-spelers of aan MacOS ligt dat e.e.a. niet met elkaar samen wil werken. Mass storage devices voldoen toch allemaal aan een standaard, kan Apple daar geen driver o.i.d. voor schrijven? Hardwarematig kan dat geen probleem zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat vind ik echt raar... en irritant, want zo heb je er net niks aan als je een leuk mp3 spelertje hebt, maar die alleen aan de pc of de mac kan knopen... grrr

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

De iRiver iFP1xx/iFP3xx kunnen aan de mac en aan de pc, maar...
dan moet je de manager gebruiken, dus het is geen UMS-device.
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/ifp300/img/boximg14.gif
iFP Manager Program on MAC now!
Ander dingetje is dat het geen goedkope mp3-spelers zijn.

http://www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-395T

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Topicstarter
eeeh neui ze behoren niet tot de goedkoopste :) en nog een nadeel daarvan is dat je er geen gewone bestanden op kan zetten, wat ik wel zo fijn vind, mocht ik es iets van mijn werk mee naar huis willen nemen of andersom...

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Voor zo ver ik weet kan dat wel. Ik heb nu de UMS firmware, dus ik kan het niet testen. Als je het echt zeker wil weten kun je het ff in [rml][ MP3 Speler] iRiver "The Craft"[/rml] vragen.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 14:53:
ow... maar kan de schijf niet beschadigen dan ofzo? ik bedoel ik heb hem altijd in mn broekzak op de fiets, dus dan gaatie de heletijd op en neer... en soms moet ik ff rennen voor de bus/trein...

maar in principe kan het dus wel?!
hmm...
het lijkt me wel dat een ipod daarop getest wordt, dus het ook werkelijk aankan.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Pagina: 1