boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
idd. Nederlands is ook jouw goeiste vak geweestelevator schreef op 13 oktober 2003 @ 21:01:
En je probleem is ... ?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
We willen je best helpen, alleen gerichtere probleemstelling in Topicstart kan handiger zijn bij de oplossing
Anders blijft het koffiedik kijken
[ Voor 12% gewijzigd door aReaRe op 13-10-2003 21:06 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ahum:kevinp schreef op 13 October 2003 @ 21:04:
bootvis downloaden en runnen, staat ergens op de microsoft site. Dat plaatje ff posten
Van :Microsoft
Hier dus welThe Bootvis.exe tool is no longer available from this site.
Thanks
Het klinkt eigenlijk ofdat je netwerk controller op DHCP staat, en er in je netwerk geen DHCP controller te vinden is. Heb je zelf al gezocht en iets gevonden rondom dit probleem?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Plaatje: http://home.pi.be/~kir15hos/printsrc.jpgkevinp schreef op 13 oktober 2003 @ 21:04:
bootvis downloaden en runnen, staat ergens op de microsoft site. Dat plaatje ff posten
Blijft duidelijk hangen bij boot ze bovenaan)... Hoe zie ik nu wat em tijdens die tijd aan het doen is (ken da prog BootVis niet)
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Ik ben niet goed in koeieletters lezen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
edit : http://home.pi.be/~kir15hos/bootvis.bin
Dit is misschien makkelijker, toch voor de mensen die zelf bootvis staan hebben
edit2:
Deze link werkt niet, want mijn ISP wil dat pokkeding niet hebben, omdat het groter is dan 2mb
Ik zal het vanavond nog ergens anders uppen, link volgt
edit 3: nieuwe link
http://wina.ugent.be/cursussite/temp/bootvis.bin
Hopelijk zijn jullie er iets mee....
[ Voor 131% gewijzigd door Boegel op 13-10-2003 22:18 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik heb al gezocht bij TCP/IP, bij netwerkinstellingen, bij internetopties...
En als die DHCP uitgeschakkeld is, welk vast IP-adres moet ik dan instellen?
Dat van ipconfig of moet ik dat zelf uit mijn duim zuigen?
Nou hebbik het toch gevonden....Boegel schreef op 16 October 2003 @ 20:29:
Kan iemand me vertellen waar ik DHCP kan uitschakkelen.
Ik heb al gezocht bij TCP/IP, bij netwerkinstellingen, bij internetopties...
En als die DHCP uitgeschakkeld is, welk vast IP-adres moet ik dan instellen?
Dat van ipconfig of moet ik dat zelf uit mijn duim zuigen?
In stappen:
1) services.msc uitvoeren, en daar DHCP uitschakelen bij het booten (rechts klikken)
2) bij TCP/IPvan de netwerkverbinding een vast ip ingeven
3) bij TCP/IP advanced, WINS de NetBios instelling van standaard naar NeBIOS via TCP/IP inschakelen wijzigen
Weg delay
thx, en wat mij betreft slotje