Mensen, ik zit met een klein probleempje, bij <edit>de andere pc </edit> staat er bij apparaatbeheer een vraagteken bij netwerkcontroller, we zijn hier achter gekomen doordat we wilden gaan No mands landen (jah, broeder wilde dat, dus deed ik ma ff mee)
, maar ik kon op de bak van onder geen server maken
. dus wij verder loeren, bij apparaatbeheer ... en daar stond dus de netwerkcontroller met een ? ervoor. Nu zijn we nog verder gaan kijken, uitvoeren => dxdiag en daar stond bij netwerk deze error ( http://www.xs4all.nl/~tilmans/netwerk.JPG )..... ik heb geprobeerd om de netwerkcontroller opnieuw te installeren maar dat lukte me niet
, iemand advies?
Er staat de nieuwste bios op, ik heb de nieuwste onboard-lan driver geinstalled... , en de via4in1 driver is ook installed, daar kan het dus niet aan liggen
System Specs:
Windows xp pro,
directx 9.0b
MSI KT4V (onboard-lan)
AMD 1800+
Creative soundblaster audigy
80 + 60 gb hdd
radeon 8500
Dingen die geprobeerd zijn:
1) Andere netwerkkaart erin en tevens in de bios de onboard-lan disabled => hielp nix => netwerkkaart er weer uit, en onboard-lan weer enabled
2) Nieuwste mobo-drivers => onboard-lan drivers + bios-driver + via4in1 driver => hielp nix
3) heb op got nog gezocht maar daar vond ik mijn antwoord ook niet
Bij voorbaat Dank
Er staat de nieuwste bios op, ik heb de nieuwste onboard-lan driver geinstalled... , en de via4in1 driver is ook installed, daar kan het dus niet aan liggen
System Specs:
Windows xp pro,
directx 9.0b
MSI KT4V (onboard-lan)
AMD 1800+
Creative soundblaster audigy
80 + 60 gb hdd
radeon 8500
Dingen die geprobeerd zijn:
1) Andere netwerkkaart erin en tevens in de bios de onboard-lan disabled => hielp nix => netwerkkaart er weer uit, en onboard-lan weer enabled
2) Nieuwste mobo-drivers => onboard-lan drivers + bios-driver + via4in1 driver => hielp nix
3) heb op got nog gezocht maar daar vond ik mijn antwoord ook niet
Bij voorbaat Dank
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 21:00 ]